網頁

2011年10月2日 星期日

美加遊之再回波士頓 (二)

呢日細佬做導遊帶我地去咗幾個景點~

Boston 嘅 Little Italy
好懷念意大利呢!

 


 


 


 


 

見到舖內有部呢類咖啡機仍然運作緊, 我以為古董嚟添...

 

下午茶的單, 我覺得字體好似我地d中藥方, 睇唔明, 估唔到.

 

在Quincy Market對出的空地, 會有賣藝的表演, 大家都好有規矩, 唔會霸地方, 佢地會輪候等人表演完, 自己才去表演.

 

 


 


 

market 內~
  


 

唔食剩睇都開心..

 


 

呢個黑森林cake買相差d 啦..



咁好心機將d雪糕整成咁..

 

出名的波士頓周打蜆湯...

 

麵包外脆內軟, 盛著濃味的周打湯, 我地剛剛飲完下午茶已經好飽, 嚟到都要試吓架啦.........早知留肚食呢個湯啦 ~

 


 


 


 


 

這街道上有六座玻璃柱, 柱上刻滿號碼, 是納粹黨集中營受害者的編號.

 


 


 


 

哈佛大學新生註冊日, 我都去咗排隊感受吓d氣氛......


差唔多所有銅像梗有一個位置比人摸到'立立令', John Harvard對鞋就比人擦到'立立令'.

 


 


 

紋身的警察

 

在波士頓最後一夜的晚餐到海邊餐廳食炸蜆~

 

因為餐廳的位置近沙灘, 喺沙灘係唔可以飲酒的, 就算你拎住樽酒喺沙灘行, 遇到警察佢會要你掉咗支酒, 所以餐廳提醒人唔好係餐廳以外地方飲酒~

食完餐後在沙灘邊漫步, 雖然係八月, 陣陣涼風都幾凍吓~


































4 則留言:

  1. 夏天的波士頓熱鬧好多~
    [版主回覆10/03/2011 12:15:00]係呀, 冬天好多時都會落雪, 所以冬天我唔敢去呢!

    回覆刪除
  2. 波士頓睇落都幾舒服和, 始終係小城市好d.   我呢, 就喜歡溫哥華, 山明水秀, 又多嘢食.
    [版主回覆10/06/2011 00:20:00]小鎮係舒服d, 不過講食, 我諗溫哥華好好多lu, 我細佬都話佢地去加拿大食野最開心.

    回覆刪除
  3. 香港有紋身一定做唔到警察.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有紋身警察,不過係當警察後紋身,如果紋了身去考警察的話一定不獲聘用。

      刪除