網頁

2011年10月1日 星期六

美加遊之再回波士頓 (一)

返回波士頓細佬的家再住兩日, 兩日之後會再去華盛頓, 呢兩日都係不離行吓街, 食吓野, 好寫意! 最開心係食咗一餐龍蝦餐~











細佬的家很近海灘, 這朝一早去海灘逛逛.









我想推架購物車出停車場, 一出門口架購物車自動剎停, 點都唔推得郁佢, 見到呢張通告先唔再同架車鬥力......






一間很特色的百貨公司公司, 幾乎99%貨品都是'中國製造', 仲係好靚架 ~






我地六個人消滅咗八隻大龍蝦, 要多謝尼加拉的賭場呢! 唔關我事我只係有份食~
波士頓龍蝦其實唔係波士頓出產,而係Massachusetts隔離Maine出產的呢!



唔使煮, 我剩係等食, 估唔到兩個姪女, 人仔細細就敢劏龍蝦, 犀利~



凍食



蒜茸開邊蒸龍蝦



芝士焗~



仲可以煲龍蝦粥做早餐~

1 則留言:


  1. [版主回覆09/26/2012 22:03:20]係呀, 好鮮味.

    回覆刪除