網頁

2010年3月28日 星期日

行山樂之東涌 ~ 大澳 (一)

由東涌出發, 經沙螺灣往大澳, 全程差唔多行左4個半鐘, 好似行得耐左d咁, 無法啦....我地呢個係悠閒觀光美食行山團嚟架嘛.


 



出發囉, 因為早一晚瞓得4個鐘, 所以起步時都有d緊張, 有少少唔舒服咁呢..


 



 


 



行吓行吓又行左好遠咁喎...


 



經過一d村落, 有好多戶人家都種有瓜果蔬菜....自己種嘅一定好美味嘞.


 



 


 



 


 



 


 



澳航起飛啦, 我都想坐呀........


 



經過呢間小店, 比佢個水牌吸引住, 佢地個個都話要入去試吓喎, 我無出聲呀, 我寒底都唔食得綠豆沙嘅.


 



竟然有煎蠔餅, 我好耐無食lu, 老板話d蠔係喺舖頭對出海邊掘架, d蠔真係有海水味喎..


 


 



 


 



d生菜都係老板自己種的, 行近去已經聞到好濃厚新鮮菜味.


 



碟菜嘅味道好似我兒時呀媽煮菜嘅味道.


 



臭草海帶陳皮綠豆粥, 臭草都係老板自己種架, 好香呀....不過我無得食.


 



薑蔥煎蠔餅, d蠔新鮮爽口, 幾乎要encore, 行山唔可以食得太飽呀...


 



食飽飽又起程lu...


1 則留言:

  1. 有冇攪錯啊,寫完言,成篇唔見左
    我地真係有係深屈食過野(綠豆沙同汽水除外),因為次次入到大澳都會食餐勁,如果食飽左咪蝕……
    呢條路真係幾好行架,有「中途加油站」又有少少風景睇下
    [版主回覆03/30/2010 22:57:00]yahoo又發瘟啦....
    係呀, 呢條路真係好好行, 值得一讚佢中途有個廁所好乾淨. 我見兩個呀嬸好努力咁齊齊抺個垃圾桶外殼.

    回覆刪除