網頁

2015年2月1日 星期日

新界一日遊

一月二十七日, 
約了朋友在到尖鼻咀, 上白泥和下白泥,
但天色灰朦朦, 遊人唔多,
只有一對情侶和幾個踏單車的後生仔.
天氣涼涼地, 行下都好舒服. 






貼在車身的貼子.













影完相就到流浮山食晚飯.



蜜糖雞翼, 今次麻麻地, 唔夠脆皮.


胡椒生蠔湯, 湯好快清晒, 剩左d蠔.




一睇呢碟都應該估到係邦記的招牌菜~炆班頭腩.

酥炸生蠔好鬆化, 太熱氣唔敢多食.
我們沒有自購海鮮, 
說要大概每人300元, 由舖頭幫我地出主意,
最後連酒水每人340元, 個個都讚好, 
菜色樣樣都好有鑊氣.
就係太有鑊氣, 晚後有少少喉嚨痛,要飲清熱酷.


10 則留言:

  1. 相好靚呀!
    白泥影日落至靚...
    好多時自購海鮮仲煩,
    不如交俾酒家搞仲好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係好識影相, 好多功能都唔識用, 學又無記性.
      呢間邦記都OK呀, 價錢公道喇..

      刪除
  2. 炆頭腩真係好好味, 百食不厭....
    有時間我都會帶小朋友去白泥行一轉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 炆頭腩好正.
      我都係第一次去白泥, 如果空氣好仲靚.

      刪除
  3. 食物賣相唔錯喎 , 引得我流口水 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡食海鮮,多人更好,可以食多d款式。

      刪除