網頁

2015年2月3日 星期二

和廸廸尼說再見了

我嘅廸士尼年票喺2月1日屆滿 lu, 
最後一日, 梗喺要去行下嘅,
計一計原來都做咗會員七年,
今次真係唔再續喇,
因為園內好多嘢都加咗價,
而且年票優惠又少咗,
係時候要轉轉公園囉,
都有十幾廿年無去海洋公園,
唔知海洋公園依家係點嘅呢~


 炸雞藍套餐由最初58元, 現在要98元,
白金年票原本有8折, 現在只有9折,
連購物由今年開始都由8折改為9折.
最記得在大街餅店, 最初8元一個蛋撻都已覺貴, 
現在要18元.


這日廸廸尼超多遊人, 車場幾乎爆滿,
我和husband大約4時才入園, 
只看了獅子王劇場和夜光巡遊.


 雖然獅子王劇場看了無數次, 仍然覺得精彩.



 最喜歡這一part, 舞蹈美妙, 歌聲悅耳.









 城堡在裝修中?



















看完巡遊就走了, 連煙花都沒有看呀!
bye bye 囉!

12 則留言:

  1. 前年去了海洋公園, 好多強國人, 玩摩天輪時還遭人打尖, 我忍不住話他們, 他們居然話識喎, 緊係啦, 成團人, 十個八個打尖平常事...., 從此以後我都不敢再去了.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來海洋公園又比強國人攻陷. 最怕佢地排隊時貼到你背脊實一實.

      刪除
  2. 聽講海洋公園都好熱鬧

    回覆刪除
  3. 如果有年票都唔係好多優惠,就唔使再買。其實我覺得海洋公園多野睇D。不過就是怕強國人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 迪士尼都好多強國人,所以人多要排隊嘅我地都唔玩。都係行下食下野。

      刪除
  4. 依家百物騰貴呀. 我都係鐘意海洋公園多啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 海洋公園大d多嘢睇,不過交通就無咁方便,泊車費貴d,如果搭公共車我要轉3次車先到。

      刪除
  5. 真係好貴啊, 現在香港咩都貴. :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以好多嘢都要精打細算!

      刪除