網頁

2014年4月16日 星期三

我的 S100 完了

星期日開開心心帶它到澳門美食一日遊, 影得一半, 就一直這樣子了.

用了未夠兩年就完了, 要千二元換個鏡頭, 這個價錢當然唔換囉, 浪費了一百元檢查費.
未試過用相機用到壞, 只會用到舊, 自從用了智能電話也少了用相機影相.
這部機初用時也有鏡頭收不回情況, 但等一下都會自動收回, 這次要提早退休LU.
原來這型號的相機有個批次是有這情況, Canon會提供免費維修, 但我部機的批號不在內, 而且維修零件也不同, 要自費維修呢.
算是借個機會換新相機喇, Sony是我的選擇呢.

14 則留言:

  1. 有時買相機電子產品,都要講下運氣!
    唉!只有買過部~~

    回覆刪除
  2. 我有架另一牌子都係呢個問題.

    回覆刪除
  3. 我上次都想買, 不過朋友話吾好用, 加上電話咁方便, 所以買相機都係遲D先. >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗, 想清楚有無需要先..

      刪除
  4. 我部canon又係關唔到個鏡頭,不過我都係買番canon, 我以前用過兩部 sony, 但唔鍾意所有配件電池也要買回sony.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以往都係用canon, 因為習慣左佢d制式, 如果再買可能嘗試下其他牌子.

      刪除
  5. 我買親都係canon 都無呢個問題, 之前嗰部退役係因為影出嚟啲相中間會多咗條線.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以往同係用canon, 呢部用唔夠兩年就壞了.

      刪除
  6. 我都係較鍾情於 sony 相機 , 不過有時買任何電子產品都係一時時撞彩的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得sony影出來的色彩比較近似.
      呢部用唔夠兩年就壞了, 好唔抵呢.

      刪除
  7. 換部無反, sony nex 不錯GA ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sony next 已經有喇,想買部輕便易操作功能儍瓜機。

      刪除