網頁

2014年4月20日 星期日

榮升師母

Husband的學生來家中探訪我們,
他們稱呼我做師母,當了長輩,真唔習慣呢.
特別為他們煮了晚飯,希望他們鐘意喇. 

西班牙海鮮飯
1)250克西班牙米, 270克雞湯和水(各半), 2個蕃茄切碎, 少許西藏紅花, 以上材料混和浸約一小時.
2)用平底鑊炒香蒜頭碎, 半個洋蔥碎和半個紅甜椒碎, 加入已浸的西班牙米材料連水,
3)煮至滾起收慢火 (起初要攪拌, 滾起不要攪),
加少許鹽和黑椒碎調味, 煮約15分鐘.
4)將海鮮用鹽和黑椒碎調味, 用油爆香蒜片, 贊些白酒, 大火煎熟各樣海鮮(我用了蝦, 帶子和青口).
5)把煎熟的海鮮連汁放在西班牙飯面, 焗約5分鐘, 食前灑上檸檬汁.

蒜茸焗美國小野雞.

焗羊架

蔬果沙律
只用了羅馬生菜, 士多啤梨, 牛油果, 青瓜和車厘茄, 好清新.

士多啤梨沙律汁
8個士多啤梨切碎, 4湯匙楓樹糖漿, 2湯匙陳醋, 4-5湯匙橄欖油同放入blender內打均.
 



19 則留言:

  1. 咁豐富,我都想會呀,師母.

    回覆刪除
  2. 西班牙海鮮飯咁豐富...我都好鐘意喇...呵呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無食,所以覺得都好味。

      刪除
  3. 嘩, 咁正餐飯, 我都想你做好師母喎.

    回覆刪除
  4. 好豐富呀
    海鮮飯我like
    妳先生學生好有口福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多有兩年無煮海鮮飯了,再煮都覺得好食呢。,

      刪除
  5. hehe, 妳先生仲收唔收學生 :D D食物好得, 聞到香味 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我先生退休喇,所以學生探佢呢。謝謝你呀。

      刪除
  6. 恭喜榮升師母,師母真好人整了這餐飯。

    回覆刪除