網頁

2014年4月10日 星期四

是日晚餐~瓦罉豉油雞


囡囡近日多數要加班,煮個她喜歡的豉油雞,雞脾沒有斬開,原隻留比佢。

1。雞洗淨索去水份,用半茶匙鹽和兩湯匙玫瑰露酒擦勻雞身內外。
2。半碗老抽,半碗水,一湯匙生抽,大約50克冰糖,薑片和肉蔥落鑊煮滾後放入雞,加蓋用慢火煮約30分鐘。
3。途中反轉雞一次和淋豉油汁數次,約30分鐘後雞熟, 豉油汁亦開始杰。
4。盛起豉油雞待涼,斬件放在瓦罉中,再放回豉油汁於煲內煮滾就開得飯喇。

我下次試下放片甘草或者陳皮,唔知會唔會好味d。
不過咁樣煮已經好好味,又簡單又易做,雞又滑。

16 則留言:

  1. 我要雞脾...唔該晒...一定好滋味呢...呵呵

    回覆刪除
  2. 我又要雞脾. 可惜雞唔係四隻腳

    回覆刪除
  3. 妳整得好靚!
    我屋企人少,通常用雞翼,
    做去同妳差不多,
    我覺得豉油搶味,
    陳皮、甘草加入似乎唔夾,
    低手個人意見啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食雞皮所以都少買雞翼做餸.
      睇肥媽嘅[食平dd], 原來可以加一小角陳皮除去雞腥味, 肥媽仲加桂皮(好似仲有一樣, 唔記得是什麼) 整瑞士雞翼.

      刪除
  4. 我都喜歡食豉油雞,你做得好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都好喜歡食豉油雞, 不過依家雞實在好貴.

      刪除
  5. 雞脾沒有斬開真係好味D GA

    回覆刪除