網頁

2014年4月6日 星期日

赤柱遊蕩

週五天氣晴朗,逛了去赤柱.
其實赤柱無咩好行, 手信店唔關我事, 賣出口衣服的店舖又唔吸引, 但係久唔久總會去逛下, 行下海邊食下嘢, 打發一個下午.

一個朱古力香蕉waffle要四十塊錢, 都幾貴.

焦糖蘋果waffle又係四十.
兩個waffle加埋飲品, 可以去茶樓嘆個下午茶囉.


赤柱海灘岸邊的屋, 好有特色.

 好少人在這邊沙灘游水, 大多數在正灘那邊.


可能係大多垃圾雜物

近排見到好多朋友講食泥, 在餅店見到一盆盆小盆栽, 買了兩個試, 原來是tiramisu, 表面的泥是oreo餅碎, 下層有軟芝士忌廉和酒浸手指餅, 最底一層有朱古力蛋糕, 幾得意吖.

14 則留言:

  1. 不過始終見到用花盆,食慾已經沒有了。

    回覆刪除
  2. D花盆係咪食用安全架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真花盆嚟架,如果用朱古力整會吸引得多喇。

      刪除
  3. 難得放晴的一天, 可以去赤柱hea吓....吹吓海風, 聽吓浪聲..., 人生一大樂事....

    回覆刪除
  4. 普通waffle真喺貴咗啲,遊客區喺咁架喇!
    我見過盆栽甜品,無試過,
    食味如何?
    屋企過去赤柱都方便,但成年無去過,
    假期超多人,

    回覆刪除
    回覆
    1. 用真花盆買相唔吸引,好似唔衛生咁。味道ok喇。
      我地唔會假期去,好難搵到位泊車,而且又好多人。

      刪除
  5. 我都好鐘意去赤柱行, 不過就未試過喺嗰度食嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 在海邊的西餐廳食嘢都幾有風味,食物應該唔錯。

      刪除
  6. 我都好喜赤柱,個盆裁見到蟲蟲唔想食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有同感呀,好唔衞生,個盆都唔慌會洗下先載食物。

      刪除
  7. 回覆
    1. 第一啖係唔慣, 食落後知道是oreo餅碎都可以接受, 應該唔會再買囉.

      刪除