網頁

2013年11月19日 星期二

紅豆綠茶麵包

用左5年嘅麵包機好似壞壞地
連續兩次用佢焗麵包都發得唔好
發得一半,焗出嚟個麵包矮'得得'
今次只係用佢嚟打麵團



先煮好紅豆茸.
 
舖好卷起.

最後發酵.
 
放入焗爐焗好.

好軟熟好味呢!
 

30 則留言:

  1. 原來你有用開麵包機,我覺得都幾方便。
    呢個万包整得好親.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用左幾年喇, 用嚟打麵團都幾好, 因為我唔夠力呀.

      刪除
  2. 回覆
    1. 幾好食架, 整紅豆茸我用個壓薯茸器幫手, 如果唔係有排先煲茸佢, 最緊要煮到D豆茸乾身.

      刪除
  3. 我都只係用部機來搓粉和發酵。你的包包好靚呀。

    回覆刪除
  4. 好似好好味, 我又咁整先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好食架, 整紅豆茸我用個壓薯茸器幫手, 如果唔係有排先煲茸佢, 最緊要煮到D豆茸乾身.

      刪除
  5. 一睇就知好味!红豆同綠茶好夾架:-)

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我有少少整錯呀, 最後發酵唔記得用個蓋, 用左保鮮紙, 發酵完好難放個蓋上去.

      刪除
  7. MY █▄❤VҼ 好妹妹•*❀覺覺豬時候又到喇喂Zzz¤.•*¨✿

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日快樂!MY █▄❤VҼ 好妹妹•*❀

      刪除
  8. 綠茶味我鍾意呀,整得好好呀!

    回覆刪除
  9. MY █▄❤VҼ 好妹妹•*❀ 早晨 luu•*❀ 週日快樂

    回覆刪除
  10. 紅豆綠茶麵包....絕配....好好味!

    回覆刪除
  11. MY █▄❤VҼ 好姊妹⊹☁早晨•☀。(`・ω・´)つ╠ ╣appy•。.♪°•♩¤░星░期░四░。.♬。.☼•:。

    回覆刪除
  12. MY █▄❤VҼ 好姊妹⊹週二快樂¸.•*¨*☁*・゚甜夢晚安安☁*。

    回覆刪除
  13. 自家出品,叻!

    回覆刪除