網頁

2013年11月8日 星期五

西葡十一天遊~ 華倫西亞(Valenuca), 巴塞隆那(Barcelona)

旅程接近尾聲了, 早上吃過早餐, 乘車往科學館外拍照留念; 然後到葡萄園試酒和吃午餐, 再往巴塞隆那遊覽市內名勝.

每次下旅遊巴到景點時, 領隊總會提醒團友們小心財物, 多日來都平平安安, 但就在這天早上終於失守. 旅遊巴泊在酒店的側門, 酒店職員和司機把各人的行李放上旅遊巴的行李廂預備出發行程, 而團友們就在路邊等候, 路邊有幾張圓枱, 有外籍人在吃早餐, 有一位團友把背囊放在其中一張枱上, 然後去了廁所, 直至各人都上了車, 團友才發覺失了背囊, 聽說見到有人取了背囊然後跳上一部私家車好快開走了, 團友沒有報警, 可能沒有貴重財物罷.

 
科學館旁有一列很別緻的卡車. 


 
 




科學館外貌, 呢個景點很悶, 影幾張相走得.
 

途經一間€10蚊menu餐廳, 原來西班牙都有10蚊店.我地就借用廁所.
 

載著我們四處遊的戰車和司機chok王, chok到你C下C下, 駕駛技術真差勁..


坐了大約5小時車程, 終於到達試酒的酒莊餐廳.


試葡萄酒的酒莊, 這裡有很多蒼蠅呀, 預早放在枱上的麵包我唔敢食呢.


午餐有炒幼麵, 幼麵好似廣東的米粉, 雖然買相麻麻, 好似大鑊飯, 但係味道唔錯.
和陌生人同枱用餐我比較喜歡一人一份.


半煎炸薯仔.


又有燒雞食.


很有心的咖啡或茶, 咖啡是用capsule即沖的, 茶也有多種味道即沖茶包選擇, 我揀了金菊茶包.


食完午餐到釀酒的地方參觀. 


輸送紅酒的膠喉管.
參觀完畢, 買完紅白酒, 向巴塞隆那進發.


巴塞隆那市內著名的[面譜屋]. 屋底下太多人, 好難影到一張全貌.
整條大街擠滿遊人, 好似旺角咁旺. 在這裡有個半小時自由時間, 各團友作最後衝刺, 有人趕著買火腿, 有人趕著買皮鞋皮褸.











賣火腿的市集.





好精彩的藝術泡泡, 一定支持.





Ma Cafe有macaroons賣, €0.75一個, 唔知好唔食呢~



 

一致認為最差的一餐中餐, 唔想食, 連相都唔想影. 一枱8人有六餸一湯, 份量少, 無味道,


中餐廳近海邊.





最後一晚的(Hesperia Tower Hotel)酒店房間好大呀, 去廁所好似入左玻璃屋咁, 一個唔留神會撞到呢.
 

10 則留言:

  1. MY █▄ϑVҼ 好姊妹**早晨♫*.•。.¤我開始忙不過來呢
    ♫*.•。.¤又忙收藏哂...開放式聽房的什物件

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢執, 執下抖下, 唔好太辛勞呀!
      週末快樂!

      刪除
  2. 自己財物要小心好正常,
    團友咁玩法,預咗一定無!
    茶杯好靚,我好like:-):-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 領隊日日都提架喇, 我都未試過去旅行去得咁緊張, 因為都聽過西班牙治安差, 完全唔敢一個人行開, 住耐d人都癲.
      我都好鍾意套茶杯, 好古典味.

      刪除
    2. 妳太緊張,領隊提妳地喺佢嘅責任,
      我喺馬德里都喺自己坐的士四圍去,無乜事,位司機都幾好人。
      我明年二月將會安排法國南部旅行,希望可以成行!

      刪除
    3. 係呀, 屋企人都話我緊張.
      嘩! 好呀, 法國南部風景好靚, 我都想去法國啲小村小鎮, 巴黎就麻麻. 祝你成行!

      刪除
  3. 乜佢去廁所唔搵人睇吓佢d o野架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似原本同朋友或者家人一齊傾計, 個背囊放喺枱, 以為朋友會幫佢睇啩, 所以去完廁所朋友都上左車, 佢上左車隔左段時間先記起個背囊.

      刪除