網頁

2013年11月8日 星期五

是日晚餐 ~ 臘腸雞煲仔飯

 
踏入秋季, 見人人都整煲仔飯,
引得我都想食..
 


材料有雞, 臘腸, 木耳,
豉油,糖,粟粉,鹽, 油, 紹酒, 薑片醃材料片刻,
米洗好加水蓋過米表面約1吋,
高溫煮1分鐘, 再中火約7分鐘,至差不多水乾,
放入雞材料, 煮至雞熟約15分鐘,
煲好焗一陣.


切走大部份雞皮, 所以唔係好肥膩.
 
 
青紅蘿蔔粟米煲豬展.


 
已經很飽, 見到飯焦又唔忍得.
 
 

12 則留言:

  1. 哈哈哈...我就係咁做...慢慢來... 執下抖下
    嘩嘩啦...臘腸雞煲仔飯..飯焦....好正呀

    回覆刪除
  2. 臘腸雞煲仔飯好正 , yummy yummy

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 臘腸無得入口英國, 是本地製造的嗎~

      刪除
  4. 正呀!好味~~~
    好想食呀~~

    回覆刪除
  5. 你好!想請教你《最新留言》係點 set 㗎???我 set 極都 set 唔到!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對不起呀, 我都唔識, 是朋友幫我整的.

      刪除