網頁

2013年11月7日 星期四

西葡十一天遊 ~ 馬德里, 華倫西亞.

是日景點 ~
西班牙第三大城市華倫西亞遊覽市政廣場,古城門, 聖女廣場.
參觀聖母院教堂.

這天行程很簡單, 在華倫西亞市閒逛, 遊人唔算多, 可以輕輕鬆鬆漫步.


午餐在Hotel Reina Victoria, 玻璃門貼上米芝蓮一個大標貼, 滿心歡喜...


餐廳地方優雅整潔, 可是........


又是早餐的東西, 而且香腸顏色十分鮮艷, 見到都唔想食, 只吃了片芝士和最淺色的一片火腿.


主菜燒雞又乾又鞋, 只吃了薯條和配菜.
唯一最讚的是我想要一杯熱水, 餐廳職員給了我一壺.


在這些街道上漫步最舒服.








聖母院教堂.











傳說中的[聖杯]供奉在這聖母院教堂內.


相信大家去歐洲幫襯麥當當目的只有一個, 就是去洗手間, 入廁所要用密碼, 密碼印在收據上, 廁所無人看管時就可以一票多用, 有人就唔得lu.


一間糖果店的波板軟糖.





 
 









晚餐廳的廚房, 領隊哥哥話可以入內參觀的,但係入左去團友都被趕返出來, 真沒趣! 


在西班牙每次吃的新鮮蕃茄醬都很美味, 麵包變了配角.
 
 
材料豐富的柴燒西班牙海鮮飯, 很大鑊的 :) , 團友們都爭相和它合照.
 
 
味道濃厚而唔過鹹, 可惜各樣的蝦都不新鮮, '梅梅'的.

 

8 則留言:

  1. 在外國我地都係食呢D炸野, 所以我外食,食來食去都係果幾間,費時轉,其實 最鍾意自己煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 外國係炸暮條當飯, 仲要大大碟, 次次食剩覺得好浪費咁.

      刪除
  2. 哩個行程喺新嘅,城市喺幾靚,食物咁肉酸,
    又靜又舒服:-):-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 華倫西亞的建築物很古典, 遊人唔算多, 比起下一站巴塞隆納寧靜.
      今次的團餐的確麻麻, 或者可以用差嚟形容, 係酒店真係好好.

      刪除
  3. 有時見到米芝蓮星星都唔駛太開心, 我都試過喺法國一間一星級食過, 一啲都唔好食.

    回覆刪除