網頁

2011年11月4日 星期五

2011北海道自駕遊紅葉秋の旅 ~ 洞爺

呢整日都天陰陰就好似我心情咁, 唔舒服到只係閉上眼睛 ~



往洞爺途中,突然聽到團友們興高采烈咁高呼話有彩虹呀, 張開眼睛.....精神為之一振; 彩虹過後又C了...




在天氣灰色陰暗的洞爺湖, 加上只有我們八個遊客, 顯得洞爺特別孤單.








原本打算往旅遊書上介紹的手打烏冬麵店吃些東西, 可惜店舖無開門營業~
唔單止很多店舖無開門營業, 還見到多間荒廢了的酒店~








看見路旁一棵轉了色的楓樹, 頓時心情興奮起來, 此時只是一棵樹已引得大家狂拍照..








好靜呀 ~ 間店舖比我地熱鬧咗一陣, 我諗我地離開舖頭之後又回復佢嘅靜寂.








果園嘅蘋果紅到好似假嘅, 我地都以為只係為影相的假蘋果, 實情係專比人影相用的真蘋果, 所以唔可以摘, 要摘就去另一邊嘞.











我今日可以吃的生果, 蘋果正氣吖嘛~



哈哈~ 西梅就唔使諗啦, 盞C多兩成...


提子都唔得啦...


喺洞爺住溫泉酒店 Hotel Grand Toya,   我地部車駛到酒店門前, 酒店職員老伯伯已經跑出來歡迎我地啦; 房間面對洞爺湖, 晚上可以在房內睇煙火, 呢間酒店唔方便嘅係房內無沐浴設備, 想洗白白要去大浴場... .......依家呢..入到酒店房都唔會猛影相啦, 唔好驚動人地吖嘛, 借宿一宵咋~



晚餐我地喺 めしどころ松前屋  食, 一間家庭式的舖頭, 不過呢餐我無食野, 一d都食唔落; 個事頭嬸嬸好煩, 人地都未睇真個餐牌, 佢猛介紹d貴價食物.  呢日都好凍, 得3度左右, 間舖好焗, 加上係開放式廚房, 佢一炸野成間舖好油煙, 又有人食煙,  只希望團友食快d, 可以快d走人, 全程想嘔兼暈, 係道C忍....
husband的滑蛋吉列豬扒定食, 食嘅野都影成咁, 真係病得好緊要咯...



在房內等睇煙花



有隻船仔喺湖上一路沿著湖放煙火, 但係唔多吸引囉!







睇咗一陣瞓lu

經過呢日, 我發覺我嘅忍耐力愈來愈強...

3 則留言:

  1. 洞爺湖都係咁冷清........阿寒湖都係呀, 好淡呀?

    我到今日, 都在酒店到處拍拍拍, 連溫泉如果冇人, 我都照影 :)
    [版主回覆11/06/2011 21:03:28]唔知幾時先可以熱鬧番呢? 呢間溫泉酒店都係得d本地人住.

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2011年11月5日 清晨5:13

    唔好驚動人地>> 你講到好似好多咁.
    [版主回覆11/06/2011 21:07:31]住尾房嘅團友喺早一晚嘅酒店, 成晚都聽到有'人'摷佢嘅膠袋, 嚇得佢成晚都無瞓, 之後唔再住尾房啦. haha....我都信信地咁啦.

    回覆刪除
  3. 終於睇到楓樹了, 真係好靚!
    D蘋果好吸引, 紅卜卜......, 淨睇已經好滿足啦!!!
    [版主回覆11/06/2011 21:08:24]蘋果又大又甜, 我食唔晒一個呢.

    回覆刪除