網頁

2011年11月22日 星期二

2011北海道自駕遊紅葉秋の旅 ~ 在札幌盡情地吃


行程尾聲lu, 幾唔捨得都要, 真係要多謝司機們啦, 我地嘅策劃人啦, 導遊啦, 領隊啦, 仲有財政啦同埋唔知咩咩啦, 我剩係知我無咩貢獻囉...
團友話因為我第二日病咗食唔到長腳蟹, 一於同我去食番次, 同團友一齊好幸福呀.....

呢朝一早去中央卸売場外市場食早飯.....



等咗45分鍾, 有得食啦, 師傅幫我地劏蟹..








第一次食新鮮嘅長腳蟹, 好鮮味呀, 唔知幾時再有得食呢~


跟在香港食急凍的, 完全兩回事呀....



我和husband 的海膽飯



再加個牛油焗薯



我地唔係搭的士去架, 係搭市場嘅專車, 叫酒店幫手打電話去book車就得啦, 食完仲可以送我地返酒店, 好方便, 當然要有幫襯啦!























佢想走呀, 想佢唔郁, 反轉佢就得啦~













哈蜜瓜嘅價錢比以前平咗...除左每人抬咗一個返港之外, 另外再買多兩個超平嘅返酒店食, 店主仲講明要即日食先得架...



又食放題啦, 店舖在狸小路, 成晚加埋我地都係得3枱人....




あぐら 牛羊豚火鍋放題.. 




包野菜和烏冬, 豆腐太好味啦, 可惜每碟都係得4片....




唔記得咩王將嘅餃子, 嘛嘛地啦....





每次shopping時間我同husband都去左搵食, 坐低歎吓~
一份三文治加杯茶, 好歎



husband 的 tea set, 加杯咖啡! 又一個悠閒下午...



呢個旅程最last一個晚餐, 我地encore番第一晚的はなび放題, 食過咁多間係最多人呢間, 如果無訂位就食唔到喇~



咁樣嘅放題賣相好難得囉, 而且味道一流呢..








唔怕高卡, 唔怕熱氣都要食的炸雞翼, 不過我無咁大勇氣....



好有鮮味的蟹粥....




今次我食晒成份心太軟啦~
食飽飽返酒店仲有節目~
就係唱生日歌嘞~

 



呢日有團友生日, 我負責買咗個cake...




食埋生果早抖lu.......
第二朝一早去埋超市作最後衝刺就要去機場啦....

3 則留言:

  1. 你有好大的貢獻, 就是將美好的回憶記載下來!
    我都有去個間魚市場, 不過係自已搭JR去的.
    D蟹(生食)實在太鮮味了, 去到北海道唔食實在太浪費!
    [版主回覆11/23/2011 15:31:43]其實我好少食刺身, 不過去到北海道都會食得多咗.

    回覆刪除
  2. 札幌真係好多嘢食咖........最喜歡都係在車站的 Stellar Place和地下的Apia覓食.

    那個魚市場沒去過呀, 看來不是二條市場喎.......是札幌卸賣市場嗎?......好似築地喎.
    [版主回覆11/23/2011 15:45:05]我都見Stellar Place有好多野食呀, 不過次次行都係急急腳經過, 都未睇真呢. 個市場係札幌中央卸賣市場, 其實得一條街兩邊馬路咁囉, 除咗海鮮舖食肆, 有d手信店同生果店.

    回覆刪除
  3. 請問呢はなび放題要點訂位? 我想去試下
    [版主回覆08/19/2012 16:03:26]係我朋友喺網上訂架, 朋友仲print埋張coupon, 有discount, 我唔識日文, 所有事都係朋友攪掂.

    回覆刪除