網頁

2010年11月10日 星期三

日本東北紅葉自駕遊 ~ 山形縣最上川

呢日有得遊船河~


好有心思.............買啦, 買啦, 買多d野上船食啦!


以前聽老人家講隔左夜嘅熟蛋唔好食, 無益架喎, 咁肉酸黑黑實實嘅蛋,咪攪我. 


開運茶? 以為去左咩廟添.



試食左呢種叫秋姬嘅水果, 好甜好多汁, 即刻買左一大盒,  我地喺車食, 點知完全都唔同嘅, 好鬼酸呀. 又去買過d貴d嘅,不外如是,  始終都係佢比我地試食果d最好味.

突然記起一個人:
no pay, eat die.........唔駛比錢,食C都制
pay, die no eat.........要比錢, C都唔食.
 
好似屈蛇咁.......





呢個船長伯伯好生鬼........yeah


船長伯伯喺度唱日式漁光曲, 仲唱埋英文版......."ding"....佢有好多金牙架.




半途中, 比我地上岸, 可以買吓野食, 真識做生意.






 
叫我地一齊望住紅綠旗嘅地方.........'咔'.....原來有人幫我地影相, 當然無買佢嘅相啦.

2 則留言:

  1. 船係tatami第一次見.
    [版主回覆11/11/2010 13:08:00]一聽見落船要除鞋都唔多願架, 原來要坐地, 張席都好乾淨.

    回覆刪除
  2. 嘩﹗好LOCAL TOUR呀
    [版主回覆11/11/2010 13:09:00]自由行有自由行嘅好處囉.

    回覆刪除