網頁

2010年11月5日 星期五

日本東北紅葉自駕遊 ~ 仙台, 松島.

第二日行程嘅午餐原定即燒生蠔放題, 但係喺松島遇上大塞車, 去到店舖有好多人排隊, 唯有放棄, 改左去魚市場搵食.

呢日喺中途站遇到一班Harley Davidson發燒達人, 我原本只係想影吓相, 點知車主好大方比我坐上去, 部電單車係設有小船仔嘅一種, 真係想坐喺船仔度兜番一轉就好嘞, 不過我諗有人更想踩番一轉哦!


陪左我地5日嘅戰車同飛車手,  團友話佢係最辣嘅飛車手.....要打醒十二分精神喎.....


啱啱好番仲未有胃口, 係松島嘅魚市場同husband兩個人食左一碗北海大漁丼, 好鮮味呀! 依家睇番好想再食......

200yen一隻即開生蠔, 肉身瘦左d, 我食左一隻咁多啦.


行車途中見到一舊好似龍捲風嘅雲..


焗粟子機都好新式喎.........


唔知係咪高速煲嘅原理呢?


4點幾已經開始日落, 時間唔係好見用.


行outlet.....買左4個湯碗, 總覺得次次旅行第一樣嘅收穫都係玻璃嘅野.


都係無咩興趣買野, 係outlet坐低嘆番杯green tea latte.

沒有留言:

張貼留言