網頁

2010年6月7日 星期一

日本沖繩 ~ 日航OKUMA渡假酒店

整個旅程最relax就係入住呢間酒店, 住多幾日就好喇, 佢好有泰國布吉feel呢, 最開心係喺度睇到太陽伯伯落入一望無際嘅海洋裡面.


 



 


 



 


去似去左布吉咁 ~



 


 



 


間酒店都好大, 團友們都要拎住張地圖搵自己間房, 應該係話搵屋先啱, 我地住嘅都係 house 嘅形式.



 


見到泳池入口有兩條繩, 有人話唔知有咩用....



 


拉吓咪知囉, 原來係比你淋吓個身先, haha..好耐無去泳池游水囉.



 


我估係叫人唔好跳水掛.....還是話係大人池呢???



 


有個小型 golf 場, 仲有個網球場添架.....



 


近沙灘有個小教堂, 我諗呢個教堂只係比人行婚禮用...



 


教堂入面d凳好靚呢!



 


酒店有私人碼頭同沙灘....



 


佢地都係學生嚟, 住同一酒店, 據導遊講日本嘅學校好多時都會攪d本土旅行比d學生, 所以如果一個家庭有幾個小孩讀書, 家庭負擔就會好吃力.



 


我行左出碼頭, 因為有人玩橡皮艇, 久唔久會有好大浪, 要扶到實, 好鬼緊張....



 


 



 


 



 


到左晚飯時間喇, 又係自助餐, 今次係全日式, 雖然選擇唔多, 但係樣樣都好有水準, 食得出誠意...


因為太專心去享受呢餐, 都無乜影相呢!



 


 



 


 


壽司係師傅即場做的.



 


食埋甜品, 飽晒!



 


食完飯, 又他他條行出海灘, 見到好優美嘅日落, 呢生人第一次見到咁靚情景, 都唔識形容呀!



 



估吓邊個係我呢?



 


睇住個太陽落得好快,  所以話好嘅時間過得特別快, 要珍惜呀, 由其是我.... 



 


睇完日落行返去酒店 lu...



 


呢晚住嘅屋...



 


 



 


 



 


一早起身行出屋外, 見到草地上嘅草佈滿露珠, d空氣好清新呀, 成個人醒神晒...



 


四周維都好有生氣....



 


 



 


 


好懷念呢間酒店呢 ~



 


離開酒店開始第三日嘅行程嘞 ~ ~ ~


1 則留言: