網頁

2010年6月16日 星期三

Disneyland

一入樂園就睇獅子王嘅 show, 因為國賓房間客人有首場 show 嘅fast pass, 可以由特別通道入場先, 今次坐得最前, 影相可以影得清楚d 啦.





















'史迪仔反轉大街騷' 呢日睇左3次, 仲有一次係水花巡遊, 水花巡遊我無影相呀, 因為佢d水花好犀利, 我比佢淋到衫濕晒呢.



















可以入去跳埋一份架, 個個都玩得好開心呢..







haha, 佢一出場天都黑埋.....














見唔見好多米奇頭滿天飛呀...







個個係度執金........







金......色嘅米奇頭, 我當然都執番幾個啦.







好努力咁一個人喺度堆沙.







今次主題係史廸仔.







入disney玩得最多係巴斯光年, 今次有8拾幾萬分, level 6, 有個staff 行嚟話我知巴斯光年會頒証書比我喎, 留低埋姓名電話, 叫我6點再返去, 嘩...果陣先係兩點幾, 平時好少玩咁耐, 不過為左張証書, 仲話由巴斯光年頒嘅, 唯有係廸士尼流連多幾個鐘嘞.







不過張証書都無我個名嘅, 又唔係巴斯光年頒播, 只係拎住呢張証書同佢影相.........





拎左証書, 急急腳走人lu. 返到屋企, 執番好 d 戰利品, 原來我都儲左好多廸士尼嘅紀念品呢.


1 則留言: