網頁

2010年1月2日 星期六

與Phlee相聚 @ 藍色大門

去藍色大門總是滿載而歸的, 今次見識到做法包, 蜂蜜蛋糕, 杏仁曲奇, 粉果, 柚子雪芳........

Phlee相認是最大收穫呢,

Phlee, 同妳傾吓傾吓都有成年幾啊,

心想如果Jenny也回港就實太美好喇,

haha...一直以為Phlee和Jenny居住相隔幾條街, 原來搭飛機都要3個幾小時, 唔可以一次過探晒妳地添.......加國我未去過真係好想去呢!

好鍾意見到d麵團發起的樣子, 好可愛....





咁靚嘅法包真係要望多幾眼, 連獨角仙都話想整番個法包標本呢!






未食過咁好食嘅法包, 好開心又唔客氣地取了兩份, 本來打算做早餐, 不過等唔到第2日喇, 做了當晚的晚餐主菜....超級三文治餐. husband一邊吃一邊讚不絕口呢....佢都係話未食過咁好食嘅法包...

今次真係要'的'起個心肝咯..........

呢個算唔算係飛機餐呢, 佢搭過飛機架....

見識過Phlee刀功, 成個麵團都係切得咁平直, 每塊厚度平均, 果然好眼界好刀法...



好香脆, 回到家都未執拾好d戰利品已經剩得兩塊..





有外在美又有內在美嘅蜂蜜蛋糕, 原來好講究時間, 溫度, 程序, 我都係.......食人地嘅好啦.

a moon 的科技理論柚子雪芳好成功呀, 我諗佢好快換爐囉...

小三即場教做的粉果, haha起初有少少烏龍, 我地做左四大盆...

當然又有拎d返屋企, 呀女一見到就問可唔可以食架, 食左一個之後就問可以食幾多個.....

warm chocolate pudding......雖然怕肥..都係食左先算

呀堅為我們一早預備的早餐, 其中有紅酒山合桃紅莓包, 好好味啊, 我要認住你呀..........(我指個包)

還有芝士包...


4 則留言:

  1. 實在太多好吃的東西了, 第一次見法包爆到咁靚出爐, 真係好開心, 我又心思思想試做呢!
    [版主回覆01/04/2010 21:12:00]你有無打算留起d麵粉迎接新爐呀.

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2010年1月4日 晚上9:40

    你呀女好乖wo,問咗先食.
    [版主回覆01/05/2010 17:22:00]佢驚食錯野吖嘛.

    回覆刪除
  3. You can come to Toronto first and ask ph to meet us here, I don't think she mind the ONLY three hours flight
    [版主回覆01/10/2010 23:05:00]係囉....咁近, ph仲一定帶多幾磚曲奇麵團嚟添呀.

    回覆刪除
  4. 哈哈, 吾駛帶, 就向Jenny 屋企即做嗎, 不過我雙雞眼同Jenny 同你吾多夾播, 点算????????
    [版主回覆01/20/2010 23:34:00]你見到我地就精神晒架喇.

    回覆刪除