網頁

2010年1月25日 星期一

遊花園

繼周週末行左5個鐘之後, 週日又行左4個鐘, 雖然無行山咁吃力, 行完之後都超累呢, 因為仲要拎住部相機騰嚟騰去....

haha, 除了小三的朋友, 我地一人五人, 除左有d鏡頭唔同之外, 大家都係拎500D, 所以最開心, 最學得多野就係我嘞.

我地係火車站集合, 首先去雲泉仙館食齋午餐, d素菜好好味呢, 特別係d粥煲得好靚, 好綿好香腐竹味, 仲係任你食, 我食左幾碗呀.食飽飽就係館內影相. 雲泉仙館我都係第一之去, 環境唔錯架.

喺雲泉影完相, 小三朋友就帶我地去粉嶺圍同粉嶺公園繼續我地嘅任務.........d花好靚呀


聽d途人講, 話呢度有d花經過左d唔知咩咩情形(唔記得啦), 所以會有螢光嘅效果架喎.









原來呢d係桂花嚟, 佢地話好香桂花味, 可惜我聞唔到啊!









我地對住呢兩塊葉仔, 影左好耐.........有個小朋友覺得好奇怪要問a moon 影乜野呢.......





真係唔捨得散隊呢....................

1 則留言: