網頁

2008年12月27日 星期六

encore ~~~ pizza

噚日整完pizza仲有材料剩, 只係整番個蕃茄醬又有pizza食啦. 但係預備好晒所有野, 去預熱個爐時, 開左火之後睇睇d爐火, 打開爐門, 哎呀!個爐有好多野係入面呀, 唔記得左平時個爐要嚟做儲物柜, 熄都熄唔切, 好在唔係開左火好耐, d膠盒冇事.




係咪搓得好靚 ~ ~ ........................唔係我搓, 麵包機搓的.




雖然唔係壓得好正, 都收貨啦........................唔係我壓的.




都係果句,"好好味啊!" 今次記得落菠蘿了.




見唔見右上角, 新買的pizza 碌.



1 則留言:

  1. 嘻嘻, 我個焗爐都係用來做儲物, 不過係儲d baking pans, sheets, 吾好晒嗎
    [版主回覆12/31/2008 13:27:00]我諗你唔會好似我咁烏龍.

    回覆刪除