網頁

2016年9月18日 星期日

2016倫敦 ~ 遊車河

呢日真係買錯飛搭錯車,
去旅行都從未坐過觀光巴士,
今次坐下諗住可以睇多D倫敦街道和建築物,
點知...點知巴士觀光路線好塞車, 
又未想太快落車, 本著塞一陣啫,
最終去到 London Eye附近下車, 
坐左兩個半鐘, 瞓著左幾覺.






倫敦地鐵內.

隨便揾間食pizza餐廳午餐.
Mayfair Pizza Co.



明爐烤pizza好正.





和朋友分開自由活動,
乘觀光巴士時已經留意到有廸廸尼店,
靠GPS都好快搵得番.




點解愛麗絲咁架..

呀囡的手信.


最後一個在倫敦的晚餐,
Hotel Indigo的意大利餐廳,
一個青豆茸湯給我留下一個美好完結.

飲西餐湯以來係最好飲的一個,
幼滑的豆茸, 伴以烤香的豆莢,
鹹淡度, 稀濃度都可口,
一吃難忘.




完美的一個晚餐.



12 則留言:

  1. 大城市塞下車都好難避免
    我好少坐觀光巴士or跟啲當地團去玩,
    試過...真喺麻麻,全車人又唔識,導遊質素又唔知,好嘥時間😕

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有導遊的,上車時自己取一個耳機,去到邊講到邊,我沒有聼,最怕果d耳塞式耳機。

      刪除
    2. 我上次喺台灣有導遊架,啲台語口音,
      好難聽得明😑

      刪除
  2. 個愛麗絲太醜喇,我一定唔會買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都唔明迪迪尼都會製造咁嘅愛麗絲。

      刪除
  3. 回覆
    1. 初初都係咁諗,係來在London Eye 兜完又兜都係London Eye, 終於落車。

      刪除
  4. 迪迪尼架南瓜車都幾靚喎

    回覆刪除