網頁

2013年12月25日 星期三

2013京阪神的環球影城。

旅程第二個任務要做嘅就係去環球影城,出發前在旅行社訂購了樂園門卷,去到唔使排隊購票, 三張票又平了百多元.
原來由大阪去環球影城好方便同好近,在JR大阪車站乘[JR環狀線]搭車, 車票170yen, 坐10分鐘就到.  
Google+將我拍的幾張相片合成一張, 好有動感呀, 睇睇下眼花添~
船上玩的人個個都濕晒身, 咁刺激唔啱我, 我只係睇左4D芝麻街, 同埋3D蜘蛛俠, 其餘都係行下..食下..shopping下.

影城大門入口已有聖誕氣氛.

由車站行入影城路段一旁有很多商店, 設計很有趣吸引.



一入影城, '嘩'一聲, 地方好大呀.

買左好多pinky monster的毛公仔做手信, 我諗小朋友收到一定好開心.


哎呀~ 依家睇相先留意到有薑餅人, 無買添.

第一個節目係睇4D 芝麻街, 比個女笑我咁bb嘢都咁緊張, 張凳有時突然間'坐'低囉.





呢度都有擲銀仔遊戲, 銀仔要擲落錐形的碟, 不過見到有個女仔擲中, 但係個職員話佢個手勢唔啱, 所以無獎, 個銀要拋高嚟擲先啱喎.

風景好靚~






同大白沙影相, 我無影..





大人同小朋友都鍾意嘅駕駛樂園, 睇嚟好玩過廸廸尼'播'.

有小朋友臨上車怯場, 坐在地上大哭.

突然有大恐龍出現, 聽講佢會入恐龍餐廳搶客人的漢堡包食, 唔知係咪真呢~

同行的工作人員都好緊張, 因為恐龍唔比人摸.

真係好似~

恐龍走lu, 我地估佢係人扮定係機械...

同芝麻街怪獸影相, 咁難得當然要影番張全家福, 一張相要1500yen, 另可以用自己相機影一張.

又睇左3D蜘蛛俠, 不過我睇到蜘蛛俠跳落我地部車車頭(當然是3D), 太高清太逼真, 之後一直合上眼無睇啦, 有時感到有火, 有時感到部車直衝, 又比個女笑呀...


呀女話要戴頂公仔帽影相.

全粉紅色咖啡店.

天光玩到天黑.


夜左有好多學生入場, 個個都買到滿載而歸呢.





晚餐在園內餐廳, 餐牌食物選擇唔多.




呀女帶埋'毛毛'去旅行.


影城日間和晚上都有巡遊, 因為地方大, 所以日間的巡遊遇唔上, 呀女就睇左.



有d祖國feel, 有d人物同影城無關囉.



睇完巡遊要走囉, 最後在園外的商店作最後衝刺.


16 則留言:

  1. 聖誕快樂!燈飾好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂! 新年進步!
      晚上燈飾好靚.

      刪除
  2. 妳好緊密!
    去完西葡,
    再去曰本玩:-):-)
    環球片場夜景都好靚:-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 5月已經換定機票, 因為 d 里數就到期.
      花燈車巡遊好好睇.

      刪除
  3. 回覆
    1. 聖誕快樂! 新年進步!
      搵時間去一次啦, 地方好大, 好多遊戲玩.

      刪除
  4. 景色好靚,夜景更靚。
    新年快樂呀!

    回覆刪除
  5. 影得好啊 :P 恐龍真係好真下啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 恐龍造型真而且有陣動物氣味,連動作都好似,所以我覺得佢係機械。

      刪除
  6. `•♦•´明天週末呢 。.¤ *好野呢 。.¤ *.`*•嘩哈哈•♪”。
    夜景好靚呢呢 。.¤ *.`*•.花燈車巡遊好好睇咁呢 。.¤ *.`*•
     ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡
     ┃┗┛ appy♡⌒2Ѽ14╮\(⌒▽⌒)/•。齊齊.¤笑呵呵❤身體健康❤
     ┃┏┓┃ ♡
     ┗┛┗┛   *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上花車巡遊特別搶眼, 好精彩.
      早抖囉, 明天週末去行山呀...

      刪除