網頁

2013年12月27日 星期五

2013京阪神的伏見稻荷大社, 八阪神社, 南船場, 堀江.

伏見稻荷大社~很值得去的地方, 環境優美, 山間小徑空氣清新, 在12月還可以欣賞紅葉.
交通也很方便, 在大阪站搭JR奈良線在京都站轉車往稻荷站下車.

 
鳥居陣小徑的入口在大社主殿後方.

 簡樸的稻荷駅就在伏見稻荷大社對面.

在往鳥居途中有些食店, 我們揀了烏冬店, 天婦羅是即做的, 難怪要等了廿多分鐘. 烏冬的湯清甜, 天婦羅的蝦好鮮味彈牙的, 如果不是飽吃了幾天, 真想食兩碗呢.

 


 

要行到山頂, 來回要大約三小時, 我們行了大約三分一, 因為再上也沒有什麼特別.





 

 


 這一天去了難波的八阪新社.


八阪神社地方很細小, 幾乎一眼睇晒, 不過呀女話要去睇睇社內的獅子口.

 


社內一棵長滿柿子的樹, 好想摘個來試..


在對面行人路影門口相時, 見有部私家車停在路邊, 以為他是泊車, 所以沒理會繼續慢慢影, 原來他是讓我影完相先過, 真唔好意思.
在香港一定唔會讓你. 早幾日在家附近的斑馬線過馬路, ('之'字線內都無車)個司機唔知係咪嫌我行得慢, 閃燈不特止, 過完仲要'砵'我呀.


這天就去了梅田的南船場和堀江, 看看日本的設計品牌.

 這裡沒有大型商場, 只有細小的店舖.


Husband好喜歡這牌字的牛仔褲, 一定有收穫的.
 

門口掛了一幅大掛畫.
 

 

只是一小部份, 個女話無眼睇, 好多已經掉了.
如果行公司我地都會分開行, 呀女自己一個行, 我和老伴就一齊, 有次個女買到無手拎, whatsapp比我地幫手.
呀女早我地兩日回港, 一個人23kg行李好容易超重, 佢就過好多囉, 一個人去機場, 拎住過左23kg嘅喼, 一個爆滿的背囊, 兩大袋物品, check in時要佢個背囊寄艙, 好彩無額外收費, 諗佢返屋企時都幾'論盡'.
 

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 呀女好似大鄉里出城,樣樣都想買。

      刪除
  2. ⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮
    .•MY █▄❤VҼ 好姊妹¤☁+晚上好☁
    帶著開心萬事得¤•晴朗的一天\(。◕ヮ^)/•。.¤
    •。.¤窩心錫錫又快樂抱抱生活要往好處想
    •。.¤ っˆヮˆ)っ ❉•:。*時間就過得好快\(◕ε⌒* )/
    將近到2Ѽ14•開心每一天時時是好時•日日皆好日•
    __✿✿✿✿✿
    _✿✿✿.....✿✿✿
    ✿✿✿........✿✿✿✿✿✿
    ✿✿✿.........✿✿✿...✿✿✿
    _✿✿✿.........✿✿.....✿✿✿
    __✿✿✿.................✿✿✿
    ____✿✿✿.............✿✿✿
    ______✿✿✿.....✿✿✿
    _______✿✿✿✿
    _______✿✿
    ▄▅▆▇██▇▆▆▅▅▄▃▃▂▃▃▄▄▅▅▅

    回覆刪除
    回覆
    1. 新一年又快到了!祝新年進步!喜樂平安!

      刪除
  3. XDDDD D 單好利害,一定好開心

    回覆刪除
  4. 又有旅行去,一定好開心 啦!!! Happy New Year^o^

    回覆刪除
  5. 衹看堆收據已知大有收穫了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個女好似大鄉里咁, 樣樣都好新奇, 樣樣都想買.

      刪除
  6. MY █▄ϑVҼ 好姊妹♦・゚晚安喇喂。¤•
    ═╔╗══════╔╗⌒✿╮幸福起航每一天
    ╔╝╠═╦╦╗═╔╝╠═╦╦╗⌒❀╮向快樂前進
    ║╬║╬║║║═║╬║╬║║║✿╮笑接每一刻喜樂處處
    ╚═╩╩╬╗║═╚═╩╩╬╗║⌒❀大家小心著涼身體好
    ════╚═╝═════╚═╝•*¨*„ø¤º°¨ƸӜƷº°¨•*¨*ʚïɞ•*¨*

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣又轉涼喇, 記得加衣..
      週末快樂呀~

      刪除
  7. 去左京都咁多次, 都未去過伏見稻荷大社....... 原來難波都有八坂神社, 京都的大好多 ....... 日本人的質素, 就係令我地成日去的原因之一 , 只會在加拿大或澳洲一些小城市才見到...... 香港, 唉, 唔退步都算偷笑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多景點都係個女提議去, 我以前都未去過.
      每次去日本總有上事情令人感動難忘.

      刪除
  8. 我地每次去完日本, 都係一大堆單據, 但會用相簿鑲起晒, 好壯觀的紀念品.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有留架, 不過留一後時間, 今次呀女話無眼睇, 掉了.
      仲有一樣好笑, 呀女買到簽卡, 但又無叫佢簽名, 呀女咪問: 唔使簽名咩. 個職員話: 你想簽比你簽.

      刪除