網頁

2013年10月19日 星期六

西葡十一天遊~二人世界

先坐了約12小時機程到法國巴黎機場,等約3小時轉機,再坐約兩小時半機到 葡萄牙里斯本,落機時已經覺得渾渾沌沌。幸好抵達後坐30分鐘車程便到酒店休息,以為瞓醒一覺就沒事了。第二日仍然病病的,吃過早餐,看看行程都是戶外海邊之類,於是和領隊說我們不跟團外出了,留在酒店休息. 好在當晚不用轉酒店,否則一定要跟車出發就辛苦c囉。
 
吃了藥, 睡至中午和husband到我們住的酒店對面四季酒店吃午餐.
 
 豬仔包外脆內軟, 無胃口都吃了大半個.
 
 
 午餐有餐前飲品, 可以攔紅白酒或飲品.
 
 
 青豆清湯, 青豆和火腿的香味加上熱辣辣的, 飲落很舒服的感覺.
 
 

 husband 點的漢堡扒.
 
 
 跟漢保扒的薯條, 好想食, 不過無得食.
 
 
 我點的煎馬介休魚餅, 咸咸香香得嚟唔太咸, 肉質爽爽滑滑, 和在澳門吃的炸馬介休又別一種風味.
 
 
 跟馬介休的飯, 有d似泡飯呢.
 
 
餐茶加甜品, 甜品是葡撻, 這是第一次也是唯一一次在葡萄牙吃的葡撻.
一個人午餐€36元, 好抵呢.




食完午餐在酒店附近閒逛了廿多分鐘.


 
 
 
路邊有個入油站, 自助的.

 
 好大個垃圾桶?
 
 

在酒店附近的公園, 沿著邊行, 可以行至市中心.
不過咪搞我, 都係行返酒店好喇.
 
 
 
 
 
 晚上不敢外出, 就在住的酒店吃晚餐.
餐湯又是青豆, 今次是青豆茸.
 
 
 husband點了燒三文, 過火了少許.
 
 
 我點的燒海鱸, 肉質很滑, 皮很香脆, 可惜我唔吃魚皮的.
 
 

整個行程的酒店算是上好, 而這間(Tira Park Atlantic Lisboa Hotel)的床枕就最舒服, 連住兩晚真好呀, 我可以好好地休息..

 

20 則留言:

  1. ╠ ╣ a Ρpy幸福每一天啊¤。♦•░假░日░天░天░歡░樂░無░限░F░U░N░。☾❉•☁・゚

    回覆刪除
    回覆
    1. ╠ ╣ a Ρpy! ╠ ╣ a Ρpy! ╠ ╣ a Ρpy Saturday~

      刪除
  2. 葡萄牙消費比起西歐真係平好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 葡萄牙只係逗留左兩日幾, 我又唔舒服, 除左呢兩餐都好似無用過錢呢.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 西葡唔熟所以跟團. 呢個團係全包, 一個價錢包晒, 也沒有自費項目. 我地離左團自己搵食就唔包囉.

      刪除
  4. 十一天行程只吃了一次葡撻?我舊年短短在LISBON五天,見到就買來吃了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在葡萄牙只逗留兩日幾, 之後再無見過葡撻喇.

      刪除
  5. 請問這裡的葡撻食味跟香港相同嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮係千層酥皮, 唔係好甜, 蛋糊部份有口感, 我諗和香港做法大同小異, 佢地會灑上玉桂粉來吃.

      刪除
  6. MY █▄ϑVҼ 好朋友☾・゚晚晚・゚❉甜夢安睡☁☆★
    \(*⌒▽◕)/¸.•*¨♦話咁快又星期-。*•\(。◕‿◠。)/
    ╔══╗╔════╗┈▕▔╲▂▂▂▕╲╭╮╱▏▔▏┈
    ║╔╗║╚═╗╔═╝┈╱┈┈┈┈┈▕╱╰╯╲▏┈╲┈ ║╚╝║╔═╝╚═╗▕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈▏
    ║╔╗║╚═╗╔═╝▕┈┈┈▇┈┈╭╮┈┈▇┈┈┈▏
    ║╚╝║╔═╝╚═╗┈╳┈┈┈┈┈╰╯┈┈┈┈┈╳┈
    ╚══╝╚════╝•*齊齊時刻笑笑°享受天天美好的時刻•*

    回覆刪除
  7. 食物的presentation咁casual又大件, 又唔似four seasons出品喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔知呢, 係咪set lunch係咁呢, 印象中得幾款攔囉. service就好認真, 會問你好食否.

      刪除
  8. 旅行病最惨!
    里斯本入,行程剛與我上次相反,
    好在酒店住兩天有得唞下
    食物幾靚,真喺唔錯:-):-)
    可以補賞一下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都慣, 旅行好少唔病, 無晒乎.
      我見如果行程係12日都會去西班牙先, 報名時話葡萄牙先好喎, 唔使拎住d火腿咁多日.

      刪除
    2. 有會咁嘅,
      嘻.......妳一定好愛家,出門就唔舒服!

      刪除
    3. 係喇, 唔知水土不服定係home sick會咁.

      刪除
  9. 回覆
    1. 係囉, 每次經過見到都好想知佢點清理.

      刪除