網頁

2012年11月2日 星期五

10日意大利城鄉薈萃遊...第五日佛羅倫斯 ~聖吉米那諾(St. Gimignano) ~ 蒙地卡汀尼(Montecatini)


第五日行程:
離開佛羅倫斯前往Chianti 葡萄園區
聖吉米那諾(St. Gimignano),
蒙地卡汀尼(Montecatini)



去到邊都有令人心廣神怡的靚風景.




嘗酒的地方.




估唔到招待旅行團都會用優質酒杯...




我坐第一行, 近廚得食, 吃了好多件呢








酒莊的後園.








嘆完紅酒小吃, 再繼續行程囉..
 



聖吉米那諾(St. Gimignano)在托斯卡尼省(Toscana), 被譽為高塔林立的山城,
歷史悠久, 於希臘時期就已存在呢~
 






 



主教座堂廣場(Piazza del Duomo)
 














 



水井廣場(Piazza della Cisterna)




午餐餐廳
 


頭盆意粉之後的主菜.......好大份量嘅T骨扒
不過有d人嘅扒就over cook, 有d就啱啱好.
 



T骨扒上的海鹽好嚇人呀..




husband唔食牛肉, 改為吃魚, 竟然來了四隻好鮮味大蝦.
 



飯後甜品.




























每有雪糕店都是擠滿了人.
 



觀光行程完畢, 往酒店囉~
領隊又遇到大考驗啦~
坐旅遊巴士往酒店之際, 領隊收到酒店訊息,
話酒店早日因暴雨水浸, 有6間房浸了仍未處理好,
有團友要分開住, 酒店就在對面馬路,
我都諗梗係我呢d順得人去住咯, 無所謂啦, 反正對面馬路........
查實係對....對.....對....面馬路囉, 行到C吓C吓,
真係唔好信外國人講一條街半條街, 一條街分分鐘成條彌敦道咁長架.



蒙地卡汀尼(Montecatini)係意大利著名度假區...
街道比我感覺好舒服, 可惜只住一晚...
 



乘車往酒店途中, 見到有旋轉木馬.
 



被新安排到的酒店環境很好呀.
 



酒店大堂.
 



有好多別緻的琉璃擺設.
 



呢晚無跟佢地食團餐, 因為唔想又行返去大隊住的酒店,
我, husband和好友夫婦在自己住的酒店餐廳食晚餐.
環境好又美味, 最主要係靜靜地幾個自己人食,
好enjoy, 相都唔想影...



食完主菜後可以食甜品buffet,
€6一個生果甜品buffet,
雖然得幾款甜品, 不過真係好好食.




好香蛋味嘅 cream puff
 



最驚喜就係食到咁清甜可口嘅蜜瓜.



成擔重嘅房門匙扣.




房間有園林風景露台...




可惜睇咗好耐都唔識點開露台門.



酒店送的紅酒表歉意.




6 則留言:

  1. rity - yc
    妳都幾特別,跟團分開住同一間酒店,有時幾靜都唔錯!
    上次食哩間T骨扒時,都煎得好好。
    Diy
    [版主回覆11/05/2012 13:12:10]係唔同酒店嚟, 水浸的酒店安排咗我地去第二間酒店住.
    哦!隔咗幾年, 依然幫襯番呢間, 一定有水準呢.

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2012年11月3日 清晨5:05

    好好天...有冇肥到?
    [版主回覆11/05/2012 13:14:39]呢個旅程有幾日都要行頗長時間, 抵消返無肥到啊!

    回覆刪除
  3. 蝕底啲, 行遠啲, 估唔到反而樂得清靜
    天氣好好, 好舒服
    [版主回覆11/05/2012 13:15:09]都係靜靜地啱我.

    回覆刪除
  4. 美景美食,乎復何求。
    [版主回覆11/05/2012 13:15:55]又有良朋共聚, 人生樂事.

    回覆刪除
  5. 你個團咁好既,連st gimignano都去,d餐仲要咁正
    [版主回覆11/08/2012 14:51:55]個行程只係去意大利, 是個城鄉深度遊, 旅行社要發掘d新景點吸引旅客卦.

    回覆刪除
  6. wow, 我最喜歡歐洲的鄉間地方, 係歐洲最浪漫的, 小城比大城可愛得多了, 食物都好好多, 夠地道, 食材又好, 正呀!
    [版主回覆11/12/2012 14:29:10]係啦, 不過跟團一定會比番一兩日去羅馬米蘭, 呢兩個地方都麻麻地, 我都係鍾意小鎮多d, 不過husband就話, 行得多古城又會悶咗d, 我就可以接受架, 最怕人多.

    回覆刪除