網頁

2012年5月15日 星期二

澳門之旅 ~ 第二日: 龍華茶樓, 紅街市, 三盞燈, 譚公廟, 聖方濟各聖堂 .

第二日沒有在酒店食吃早餐, 而是去了龍華茶樓飲早茶,
都是第一次到龍華茶樓呀!
茶樓內有很多有歷史價值的擺設, 嘆茶之餘可以慢慢欣賞!





無得畫點心紙, 無得叫落單, 點心車放在一旁, 唔好客氣, 自便囉!





去茶樓飲茶, 我最鍾意做洗杯嗰個...
洗杯嘅水熱得厲害, 盪C我啦...
咁先水滾茶靚吖嘛...





平時飲茶都係普洱香片,
唔知雲南滇紅味道如何嘅呢?





husband飲茶必食的馬拉糕.





未試過飲早茶食白切雞, 大大粒蔥花, 比起平時用開的薑茸又有另一番味道.
我見隔離枱都有食呀!



這裏沒有空調, 只有安在天花頂的大風扇, 不過很開揚!





這八仙圖是茶樓開張時, 由一個越南供應商送的, 老闆好好人送我們一張用這畫造成的紀念咭.





紅街市位於罅些喇提督大馬路和高士德大馬路交界, 這裏有一些具有二十世紀建築特色的樓宇.
紅街市大樓由土生葡萄牙人Julio Alberto Basto 建於1936年, 建築屬裝飾藝術風格, 已被列為澳門建築遺產.





紅街市仍然運作架.





在紅街市大樓對面的晶記餅家,
雖然是不起眼的小檔, 但零食餅類的味道不遜色於大街的店舖,
有粒粒杏仁的杏仁餅, 啖啖都是杏仁的香味,
黑糖光酥餅不太甜而且口感鬆化, 好味呀.





我都想試吓整~~~





想信呢個磅的功勞也不少呀!





在紅街市周圍的橫街窄巷有很多商舖和小販攤位.





在這裏可以買到廉價的物品.





好懷舊風味嘅大排檔, 不知坐在這裏食碗粉麵, 飲杯奶茶的滋味是怎麼樣呢?





這圓形廣場中央有一支燈柱, 燈柱安裝了三盞小燈, 所以人們都叫這地為三盞燈, 其實呢個小廣場名叫嘉露米耶圓形地, 是位於聖安多尼堂區.
區內有很多小店舖和小攤位..





圍著廣場的樓宇建築很特別, 都是向內彎.










跟著就到路環市區遊覽..





對面岸便是祖國啦!




沿著十月初五馬路海旁行至盡頭便是譚公廟.






我對東方宗教不認識, husband說這座譚公廟是地方人民供奉的廟宇, 就好像沙田的車公廟, 大都是祈求國泰民安, 風調雨順.





在路環市區的聖方濟各聖堂前地兩旁, 有很多中式及葡式食店, 心想都是地道美食呢!















踏進平實的小聖堂已令我滿心喜悅.


4 則留言:

  1. 節目很豐富噃,還有飲早茶吃白切雞都是第一次聽到。
    [版主回覆05/15/2012 23:32:09]係呀, 呢日去咗好多地方.
    白切雞真係好好味呢.

    回覆刪除
  2. 我上次都有去晶記買合桃餅, 好好味
    不過就睇錯地圖..., 以為好近, 由十六浦一來一回行死我了.
    [版主回覆05/15/2012 23:33:32]距離十六浦又真係好遠喎.

    回覆刪除
  3. 小教堂我都有去過呀!
    [版主回覆05/15/2012 23:35:09]我好鍾意入教堂, 好寧靜.

    回覆刪除
  4. 噢!地利 Oh!tria2012年5月16日 凌晨4:50

    呢d style o既茶樓HK唔知仲有冇呢?
    [版主回覆05/17/2012 00:27:34]我諗好少囉, 我好少去, 我剩係去過大帽山嘅川龍.

    回覆刪除