網頁

2012年5月3日 星期四

澳門之旅 ~ 第一日之美高梅翩蝶館

辦好住房手續, 放好行李, 第一時間出動啦~
一踏入美高梅天幕廣場, 眼前一亮, 一個名為[美高梅蝶舞翩篇]的蝴蝶生態展覽剛剛在5月開始, 除了在廣場中央有個[翩蝶館], 兩旁還有3棵巨型風車鋼樹, 前方有一個大水球, 在館內有大型蘆葦藤雕塑. 整個裝置組合設計是由美高梅與美國著名裝置展示設計師史提芬.史提芬奴(Stephen Stefanou)攜手合作. 來自全球多位工匠的高超手藝, 令整個球體[翩蝶館]可以在短短兩日內玩成, 真可說是鬼斧神工.展覽由5月至10月展出, 相信一定吸引不少攝影發燒友到來捕捉蝴蝶的美態.
而一家大小到來最適合不過, 可以一時間欣賞很多不同種類的蝴蝶;
欣賞的同時記著要小心呢, 因為有可能會有蝴蝶伏在你身上, 或伏在地上, 愛護大自然啊! 

 

在煩囂中也可以悠閒寫意地感受大自然.



在天幕下有數隻大蝴蝶飛舞.



係咪好靚呢~
我都有少許失控地四處蕩, 狂拍照呀~




係咪覺得好似蒼蠅的複眼呢! 整個[翩蝶館]直徑26呎, 高21呎. 館內的溫度和濕度都是按照適合蝴蝶的生長, 而進館內人數也會有限制.
在館內看似大樹幹的便是
蘆葦藤雕塑.



重達三千磅的風車鋼樹, 樹上有數百個精巧的風車, 細心欣賞發覺風車的葉片上有著不同類型的蝴蝶圖案, 輕輕旋轉, 想起兒時, 手上拿著的風車不停在轉, 已經滿心歡喜.



在廣場左邊有一間羽化室, 來自中國, 馬來西亞, 非洲和南美等不同國家地區的蝴蝶蛹就在此羽化成蝶, 在櫥窗外可以看到各種蝴蝶羽化過程, 幸運的話有機會親眼看見蝴蝶破蛹而出難得一見的景象呢.  


這些金蛹到日本旅遊時, 在一處蝴蝶園時見過, 當時以為是假的, 只是把一些東西染了金色的噱頭, 現在才得知真有這種蝴蝶蛹.




 


耐性一些, 必定可以捕捉到蝴蝶飛舞的美態, 可惜我的拍照技術差勁.
 


這些橙片是蝴蝶們的食糧.

 










 






淺黃色蝴蝶在日本見過呀~


館內有60部ipad都是播放著蝴蝶翩舞的影像.
突然想起一句 "假的真不了, 真的假不了"





在出入口內都是雙重門設計, 是要避免有蝴蝶從館內飛出, 所以入內的時候, 要待外門己掩好才可進入, 而出外的時候就要待內門掩好才可出; 還要看看身上有沒有蝴蝶伏在衣服上呢!


不著意看, 以為水球有什麼動力令整個水球凌空, 其實底部是有支架的,只不過被流水影響視線.
在水球前拍照好盞鬼, 水由球頂流下, 水量時多時少, 想影得清, 要趁水流少時拍, 水流多時就好似哈哈鏡咁, 好得意.
husband 出鏡啦 :p
 ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~


六百萬分之一出生機率的雌雄同體有尾梁山伯鳳蝶於澳門美高梅誕生



 [全球難得一見的雌雄同體有尾梁山伯鳳蝶在425日晚上2258分於美高梅羽化成蝶!這隻有尾梁山伯鳳蝶來自菲律賓,兩邊翅膀明顯不同,集雌雄蝶花紋特點於一身。在遺傳學上,鳳蝶科雌雄同體的發生機率為六百萬分之一,極其罕見,相同個案可追溯至上世紀70年代在日本發現,但和這次發現的並非同一個種類。

這次發現的陰陽蝶,屬鳳蝶科,名為菲律賓有尾梁山伯鳳蝶,這個中文名字,是蝴蝶鑑賞及繁殖專家吳雲博士於20年前命名的。這隻陰陽蝶的右邊前後翅都是純淨的雄性,而左邊的前翅和後翅卻是以雌性特徵為主,在前翅和後翅的下半部分,分散著少量的雄性的鱗片。而腹部末端,從外部看起來,則是完全的雄性。右邊的觸角有一些缺失,比左邊的要短。]

(相片和資料由美高梅提供, 謝謝呀~)

10 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2012年5月3日 晚上11:36

    呢個展覽好吸引.
    [版主回覆05/04/2012 19:18:08]d蝴蝶好靚, 廣場又大.

    回覆刪除
  2. 咁近距離接觸蝴蝶,機會少有喎!
    [版主回覆05/04/2012 19:19:33]入面有好多蝴蝶架, 我都好想有隻蝴蝶飛落我度.

    回覆刪除
  3. 帶朋友去過 Niagara Falls 區的蝴蝶公園兩次,啲蝴蝶經常飛落遊人身上,好過癮,好靚!
    http://www.infoniagara.com/attractions/butterfly_conservatory/index.aspx
    [版主回覆05/09/2012 23:38:16]唔該晒, 已記低個link.
    [Solarman回覆05/09/2012 02:27:32]fireworks in Falls area for 2012 looks like not 100% confirmed yet. check this link from time to time. B4 is 2 nights a week, Tue & Fri.
    http://www.niagarafallstourism.com/plan/fireworks/
    [版主回覆05/04/2012 19:24:37]我舊年去都唔知有個蝴蝶公園, 希望出年可以計劃去到, falls係咪會有煙花呢, 上次去話有, 點知等極都唔見有.

    回覆刪除
  4. 感謝您的分享!母親節快樂!
    [版主回覆05/04/2012 19:25:23]謝謝你! 母親節快樂.

    回覆刪除
  5. 呀, 好多蝴蝶呀, 令我諗起以前去馬來西亞去過一個蝴蝶園(真果啲), 又係有好多蝴蝶架.
    [版主回覆05/05/2012 11:10:46]D蝴蝶好靚, 平時去郊外見到一兩隻已經好多心, 咁多蝴蝶一齊, 睇到唔捨得走呢.

    回覆刪除
  6. 蝴蝶係香港已經好少見到, 難得有機會一次過睇到咁多蝴蝶真開心
    有無去到"盛事"開餐?
    [版主回覆05/05/2012 13:26:11]真係好開心, 睇到唔捨得走.
    無去盛事, 去咗金殿堂呢.

    回覆刪除
  7. 好靚..下星期我都去澳門..等我see see^^.thank you for share
    [版主回覆05/07/2012 11:56:25]太好啦, 我都想再去呢! 廣場好大, 又靚又舒服. 記得影多D相呀, 我都想睇呢.

    回覆刪除
  8. 翩蝶館個外型咁得意?
    [版主回覆05/11/2012 23:30:00]係呀, 有好多蝴蝶添呀.

    回覆刪除
  9. 好想去睇,唔知開到幾時呢~
    [版主回覆05/23/2012 14:03:47]開到10月, 你click 入頁頂[美高梅蝶舞翩篇](紅色字)就可以睇到詳情架啦.

    回覆刪除
  10. 暑假去咗,不過太多人無入蝴蝶館裡面
    [版主回覆09/09/2012 22:33:56]太多人無入館有些可惜呢, 惟有在外拍照留念啦...

    回覆刪除