網頁

2012年5月7日 星期一

澳門之旅 ~ 第一日 旅遊文化活動中心 ~ 葡國好野

在面向大三巴的右手邊, 有一座黃色建築物 - 旅遊文化活動中心, 在整座建築物內都發放著澳門的文化風彩.
一樓是LUSITANUS葡萄牙風情區.
二樓是中式風格的茶藝展室
"澳門茶故事"而B-1層是展示及銷售澳門本地設計的創意產品 "澳門創意館"
而地下層更有旅遊資訊, 酒店及旅遊預定服務等等.
還有"澳門製造"的各樣產品推廣及消售呢!


LUSITANUS(葡國好野)可以感受到葡萄牙風情, 欣賞手工藝之餘, 還可以選購葡萄牙食材如橄欖油, 香腸, 芝士, 果醬, 各式美酒等等.
最好係嘆番杯葡國特色咖啡, 當然仲有係唔可以少得嘅葡式蛋撻. 





Mr. Paulo Valentim正在彈奏葡萄牙的靈魂音樂 "法多" (fado)
"法多"音樂比我的印象是幽怨, 但當Mr.Paulo Valentim 彈奏一些輕快的樂章時, 便令人想翩翩起舞的衝動.
聽著葡萄牙結他發出的弦聲, 令我凝神靜聽, 連桌上的食物也忘掉了. 





各式葡式精緻茶點小吃.




一致推介這檸檬蛋糕, 微微酸又帶有檸檬清香的味道, 一吃便令我愛上.
整個蛋糕分切了11件, husband 食咗4件......husband要澄清: 佢話唔係一次過食架喎.





食完午餐無耐, 又食咗小小茶點, 其實已經很飽, 不過來到澳門, 不能不吃食葡式蛋撻.
千層酥皮好鬆化, 滑滑蛋餡又唔太甜, 是我食過最好吃的.






餐館營業時間 : 每天 上午10時至晚上7時.
星期六 上午10
時至晚上11時.
澳門大三巴巷2-6號
.



在餐館一旁有手工藝及設計區, 可以慢慢欣賞, 然後再挑選自己的心頭好.




手造飾物.




我喜愛的橄欖油, 紅酒醋.



各式果醬.




我買咗呢支紅酒醋, 清清淡淡, 做沙律又另一種風味.

























有沒有一款你喜歡呢?









很漂亮, 又有收獲啦!

14 則留言:

  1. 今非昔比。
    [版主回覆05/09/2012 13:51:42]時代進步呢!

    回覆刪除
  2. 嘩!你好好收穫噃,我未去過這裡,下次去澳門時,值得去行行。
    [版主回覆05/09/2012 13:52:16]我都係第一次去, 值得去行行.

    回覆刪除
  3. 大鄉里的我係從未去過....
    下次一定要見識見識
    [版主回覆05/09/2012 13:53:12]我都係第一次去呢個中心, 好多新事物.

    回覆刪除
  4. 這裡好有趣呀, 未到過呢! 我以為那檸檬糕是牛油糕呢!
    [版主回覆05/09/2012 13:55:04]係!? 我以為你會到過添.
    檸檬蛋糕好味呀.

    回覆刪除
  5. 開心...喜樂....時間過得好快...不知不覺間溜走...\(◕▽◕)/My l❤Ve Friend 大家天天☼╠ ╣ a Ρpy ☼...瞓飽又是新的一天開始...陽光普照....・。゚☀・。...錫錫..抱抱...啦...晚安...明天見...
    [版主回覆05/09/2012 13:54:53]午安啦~

    回覆刪除
  6. why not too many people posted it b4, I missed.
    [版主回覆05/09/2012 13:56:27]我都係第一次到, 以前去到大山巴自自然然上咗樓梯.

    回覆刪除
  7. 噢!地利 Oh!tria2012年5月9日 清晨5:14

    我唔係好明. 澳門仍然標榜佢o既葡國文化. HK就好似想甩得幾多就幾多咁.
    [版主回覆05/09/2012 14:03:05]香港呢....拆得就拆, 賣得就賣吖嘛.

    回覆刪除
  8. My l❤Ve Friend 我現身...錫錫..抱抱...又是新的一天開始...・外面風和日麗...好好陽光☀・。大家天天☼╠ ╣ a Ρpy ☼...母親節快樂...豔光四射...☀☀☀...
    [版主回覆05/09/2012 22:19:20]母親節快樂!
    涼返少少就好啦!

    回覆刪除
  9. 好介紹呀
    [版主回覆05/09/2012 22:18:32]我今次去咗好多地方都好值得去呢!

    回覆刪除
  10. 檸檬蛋糕..呢個好想試...
    [版主回覆05/11/2012 21:14:43]好味嘅呢!

    回覆刪除
  11. \\☆\\☆\\☆\\☆\\☆\\☆\\☆\\☆\\
    ❤晚安❤好朋友...搵周公子傾傾...瞓飽又是新的一天開始...
    ☼大家天天☼╠ ╣ a Ρpy ☼...鍚錫...抱抱啦...
    ۩۞۩ ★Good Night★ ۩۞۩...‧*/ ﹒. ★﹒. ●* ● *
    [版主回覆05/11/2012 21:16:20]☼╠ ╣ a Ρpy ☼...FriDaY!

    回覆刪除
  12. 檸檬蛋糕!
    [版主回覆05/11/2012 23:30:31]好味呀~

    回覆刪除
  13. ஜ•\★\✫\•.*\★\♪♪\✫\*•\★\•*\✫\*•ஜ
    ❤每曰在網...Happy...見到大家...真好...*ƸӜƷ*
    ❤My LღVe 好朋友...甜蜜尋夢...晚安呢...*ƸӜƷ*
    ❤鍚錫先...░大░家░週░六░愉░快░...*ƸӜƷ*
    ❤傻吓儍吓又一天..喇 ...擁抱開心每一天...*ƸӜƷ*
    [版主回覆05/11/2012 23:31:05]晚安啦!

    回覆刪除
  14. ஜ•\★\✫\•.*\★\♪\✫\*•\★\•*\♪ஜ
    ❤My LღVe 好朋友...甜蜜尋夢呢...✫晚✫安✫
    ❤明天我又二人世界...哈哈哈...真好*ƸӜƷ*

    回覆刪除