網頁

2012年1月18日 星期三

是日晚餐 ~ 士多啤梨柚子沙律伴慢烤羊肩


上星期去咗日本關西幾日, 未試過買咁多士多啤梨, 買到比人話係咪買得多咗呢!



士多啤梨沙律係主菜, 羊肩係配菜.....
沙律汁係用咗係citysuper買嘅和風芝麻柚子沙律汁味道唔錯.....
500g羊肩用胡椒和鹽調味, 煎封表面之後, 用160度焗45分鐘, 剛剛熟.....




餐後甜品當然又係士多啤梨蛋糕....



其實都唔係好多啫, 最後一盒整咗士多啤梨果醬, 無晒lu....


18 則留言:

  1. 我未食過士多啤梨!好味嘛?
    [版主回覆01/23/2012 00:57:15]我都食過韓國個d, 都好甜呀, 又唔係好貴呢.
    [EE回覆01/21/2012 00:04:54]其實我係話未食過日本士多啤梨!我覺韓國個D都唔錯!
    [版主回覆01/20/2012 16:48:07]好甜呀, 同埋唔同產地嘅士多啤梨, 香甜嘅味道都有唔同.

    回覆刪除
  2. 又去完一轉旅行,幸福滿溢。
    [版主回覆01/20/2012 16:49:13]剛剛遇到有平機票, 咪約埋朋友出發囉...

    回覆刪除
  3. 好吸引的士多啤梨,齋食已經令人回味無窮,你仲可以做咗其它款式,服了你!
    預祝農曆新年快樂!身體健康!出多啲埠,玩得盡興啲!
    [版主回覆01/23/2012 00:59:35]我要盡快清晒d士多啤梨呀..

    回覆刪除
  4. 好吸引的士多啤梨,齋食已經令人回味無窮,你仲可以做咗其它款式,服了你!
    預祝農曆新年快樂!身體健康!出多啲埠,玩得盡興啲!
    [版主回覆01/23/2012 00:58:48]謝謝你! 也祝你萬事如意! 身體健康!

    回覆刪除
  5. 點會多呢, 兩三日就食晒啦........不過我近年去日本食的士多啤利, 真係冇幾年前咁好食.
    [版主回覆01/23/2012 01:02:06]真係好快清晒, 我以前好怕食士多啤梨架, 就算幾甜都好, 食到第4粒開始覺酸架啦, 所以好少食, 日本嗰d可以食多幾粒囉.

    回覆刪除
  6. 祝 新年快樂 事事順利 健康平安~~~~~
    [版主回覆01/23/2012 01:03:23]祝你 萬事如意, 身體健康!

    回覆刪除
  7. Pandora 香傭講法文2012年1月23日 清晨6:28

    士多啤梨柚子沙律伴慢烤羊肩 nice color^^ must be yummy^^龍年大吉
    [版主回覆01/24/2012 18:23:03]Pandora, 祝你和家人新年快樂, 萬事勝意!

    回覆刪除
  8. YC, 龍年快樂, 事事如意!!
    [版主回覆01/24/2012 18:20:38]PHLee, 祝新年快樂, 身體健康!

    回覆刪除
  9. 嘩!真係好多士多啤梨,so sweet!孖G妹、保羅及小新家族祝大家龍馬精神!龍精虎猛!龍體安康!行運一條龍!
    [版主回覆01/24/2012 18:19:57]真係sweet呢! 祝你、保羅和小新家族 新年快樂! 身體健康!

    回覆刪除
  10. 恭喜發財! 點帶到咁多架?
    [版主回覆01/24/2012 18:17:26]恭喜恭喜!

    佢有紙盒, 原本一個紙盒可以平放4盒, 不過太闊唔方便, 我地cut開一半, 變咗平放兩盒, 咁兩盒兩盒放入紙袋剛好4層, 就咁拎住去機場上機囉. 嘻嘻...仲有拾幾個柑, 一條蘿蔔呀.

    回覆刪除
  11. ♥開開心心又一day♥...♥大年初二...了...♥哈哈哈...♥恭喜發財♥...♥心想事成♥
    [版主回覆01/24/2012 18:11:07]大年初二好凍好凍....新年快樂 萬事勝意!

    回覆刪除

  12. 健康快樂,
    時時去玩去吃.
    [版主回覆01/24/2012 18:09:50]多謝!多謝! 也祝你心想事成 龍馬精神!

    回覆刪除
  13. Ѽ龍Ѽ年Ѽ初Ѽ三Ѽ錫Ѽ錫Ѽ抱Ѽ抱Ѽ先Ѽ晚Ѽ安Ѽ囉Ѽ
    [版主回覆01/26/2012 14:06:44]初四囉...祝生意興隆, 開工大ѼѼѼѼѼѼѼѼ!

    回覆刪除
  14. ❤Ѽ❤Ѽ❤初四早晨..啊...★My LѼVe FrIeNd★..錫錫.呵..呵..✿ღ\(⌒o⌒)/
    [版主回覆01/29/2012 16:16:24]弊家伙啦, 初五就要去睇醫生, 今日先好番d, 希望快d見到太陽伯伯.

    回覆刪除
  15. My LѼVe FrIeNd..我起身飲左奶茶...啦...早晨......嘩...呵呵...生日快樂... 健康幸福一條龍....♥♥♥♥♥♥♥♥♥錫錫呵...抱抱...呵
    [版主回覆01/29/2012 20:48:45]健康幸福一條龍....超like呀, 謝謝你啊My LѼVe FrIeNd....\(⌒o⌒)/

    回覆刪除
  16. ♥♥♥收到...哂...My LѼVe FrIeNd ...錫錫...呵...抱抱...呵...我去街食飯...了...886...♥♥♥
    [版主回覆01/29/2012 21:07:04]♥♥♥~ enjoy~♥♥♥ My LѼVe FrIeNd

    回覆刪除
  17. ♥♥♥My LѼVe FrIeNd♥♥♥錫錫...呵...抱抱...呵...晚安啦♥♥♥
    [版主回覆01/30/2012 15:28:03]午安啦~♥♥♥My LѼVe FrIeNd♥♥♥

    回覆刪除
  18. My L❤Ve FrIeNd 錫錫..呵..抱抱..呵..早晨...啦...開心每一天.啦
    [版主回覆01/30/2012 23:03:20]good nite la, my friend ❤❤❤❤❤❤❤❤

    回覆刪除