網頁

2011年7月4日 星期一

南生圍

上星期六原定去南生圍和下白泥親親大自然兼影相,  但係太陽伯伯用熱烈嘅笑容歡迎我地, 太熱情啦!  去完南生圍後, 大家都認為當日的日落唔靚喎, 決定改改行程, 轉往元朗某某茶餐廳, 嘆番冰涼嘅冷飲同醫肚, 再分享戰績.
雖然好..好..好熱又曬, 又水壺, 又相機又腳架, 又帽又遮, 都幾吃力, 不過我都好專心影架, 影完成個人散晒喇~










































幾經辛苦去到荷花池, 只見一片片葉海...
荷花同我一樣, 謝晒lu  ~



見我地行咗咁耐, 都比番一朵半朵荷花我地睇吓 ~


回程時好多人啊, 五蚊位都幾貴, 後嚟我地坐van仔出元朗都係4蚊位, 仲有冷氣兼軟座.

11 則留言:

  1. 你的相片好靚!可惜荷花不多!
    [版主回覆07/06/2011 16:00:00]跟住幾位師傅學野呢! 咁大個荷花池, 如果啱時候去, 一定見到好壯觀場面.  

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2011年7月5日 凌晨3:47

    好天到咁,少有呢.
    [版主回覆07/06/2011 16:01:00]係呀, 香港個天好多時都烏卒卒架.

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆07/06/2011 16:01:00]差不多又早晨嘞~

    回覆刪除
  4. 現在好難得見到咁靚的蜻蜓, 仲可以俾你"捕捉到"-->攝入鏡頭跟大家分享, 謝謝!
    [版主回覆07/06/2011 16:04:00]南生圍風景真係好靚, 如果留意多D四周環境, 應該可以見到其他小昆蟲, 不過太熱.....

    回覆刪除
  5. 我上次見過有人拍戲呀,仲係拍古裝呀
     
    [版主回覆07/06/2011 16:06:00]係呀, 好多劇都係嗰度取景架.  

    回覆刪除
  6. 真係靚景。謝謝分享。
    [版主回覆07/06/2011 16:07:00]多謝你呀~

    回覆刪除
  7. (Empty)
    [版主回覆07/07/2011 19:17:00](Empty)

    回覆刪除
  8. D相都好靚呀! 現場可能太熱, 反而影出來靚d.
    草和蜻蜓的特寫好靚呀!
    [版主回覆07/07/2011 19:20:00]嗰日真熱得犀利, 第二日瞓醒周身痛呀! 我已經揀咗d最順眼嘅post出嚟架啦, 再要跟你地學多d.

    回覆刪除
  9. (Empty)
    [版主回覆07/08/2011 14:48:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 影得好靚,煮野醒,原來影相重勁,果然真人不露相;
     
    一場去到點解唔去白泥,我相去呢兩個地方好耐啦,一直都無機會去!
    [版主回覆07/08/2011 14:52:00]太過獎啦! 只係樣樣識少少咋~ 嗰日好熱, 去完南生圍, 個個都好攰, 所以無繼續, 要擇日再去.

    回覆刪除
  11. 雖然當日非常熱、又曬,但看回照片,辛苦都有價值
    [版主回覆07/11/2011 14:13:00]係呀, 真係要襯後生去多d地方, 再老d剩係喺屋企樓下公園影囉.

    回覆刪除