網頁

2015年1月12日 星期一

天寒地凍首爾行(上)

12月31~ 1月1 日
14年12月31日出發去了首爾5日, 一心諗住去睇雪, 一粒雪也沒有看到, 真係凍得唔抵呀. 其中一日有零下10度, 凍到橫隔模鬼咁痛, 其實我夠暖, 可能未嘗過咁凍天氣, 肌肉太緊張吧! 仲想搵年聖誕去歐洲感受下聖誕氣氛, 睇嚟真係唔好妄想囉.

天氣凍, 好友計劃好的景點都沒有去齊, 幾日都在吃..吃..吃, 行得最多的就是酒店附近明洞幾條街, 所有店鋪都是賣面模化妝品, 我都算叻, 一片面模都沒買.

今次是自由行, 又沒有租車, 每日靠對腳行呀行, 搭了三次的士, 其餘都是搭地鐵, 在首爾搭地鐵真攞命, 幾乎都是上樓梯落樓梯, 很少電動樓梯. 手機的一個apps每日都有個訊息..."恭喜你, 今日已經行了一萬步".

旅行首爾都沒太大言語困難, 因為服務員都會用普通話溝通, 可憐我連煲冬瓜都唔識呢, 團友有時就彈左句日文....大家都O了嘴~

在街上遇見過幾個女仔鼻子貼上好大塊紗布, 八卦地想係咪剛整整個鼻嚟呢!

在去程機上, 笑到流晒眼淚水....,團友著住一對雪鞋好新淨, 但可能很久沒穿, 經不起高空壓力(?), 整對鞋面龜裂了, 好似菠蘿包表皮一樣一塊塊分開晒, 又跌走晒, 一到地第一件事搵鞋買. 聽講如果鞋太耐無著會分解, 唔係散面就甩底. 

今次旅行影得最少相, 在戶外因為天氣凍, 很少拿相機出嚟影, 雖然是傻瓜機也懶得影, 所以全多是食物~食物~食物.  

第一餐當然係食韓燒喇, 比香港味美很多呀, 而且蔬菜可以任加. 唔知係咪香港菜貴, 要多一碟都唔想比.



第一次食到最好味道的海鮮燒餅, 各樣材料份量分配很合適, 外脆內軟.


店子乾淨企理.


服務很好呢, 我們原本在這[王妃家]其中一分店吃的, 因為沒有位, 店子安排車載我們到另一家分店, 食完又安排車載我們回酒店, 都沒有另收費.



平均消費唔使250港元.


明洞街兩旁店舖都係化妝品護膚品店.


街頭好多熟食檔.


呢名符其實蛋糕, 蛋糕裏面有一隻雞蛋, 饑寒交迫時吃一流, 又暖胃又飽肚, 鬆軟的蛋糕加上剛熟的雞蛋好美味, 2000韓元, 大約14港元吧.






新伴侶..特登喺廸廸尼帶佢出嚟威下.


食粥都有一大堆前菜.



第二天早餐食粥, 好唔慣糊仔嘅粥.


唔係好食到有飽魚嘅飽魚粥.



第一個景點行北村, 呢日大概係 -5~-10度, 凍到面赤.





行一陣又食下午茶, 暖笠笠.





跟住去魚市場買海鮮食. 檔檔一樣花多眼亂, 價錢不便宜.




隻隻鑿開個蓋表示很多膏的蟹.

買完海鮮到街市附近的店吃, 烹調費是按海鮮重量計算, 店舖說這隻蟹是2斤半重, 但在街市買時係3斤重, 另一隻也是, 被呃秤lu.

行行下見到格仔餅又食.



晚餐食石窩飯, 熱辣辣暖笠笠.


滾熱辣的人蔘雞窩好正呀, 食完念念不忘, 好想再食.


這店門口不起眼, 要問人才搵到.


經八卦一輪, 是真車來的.



團友提議宵夜食雪糕奶昔.....傻嘅!

14 則留言:

  1. 歐洲聖誕時都未必有雪落架, 最凍是一月。
    去韓國都係以食為主啦! 啱我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地無乜機會見到雪, 如果有雪睇抵下凍都值吖嘛,
      韓國食物都唔錯, 除咗生嘅海鮮同肉.

      刪除
  2. 鞋太耐無著會分解>> 呢個真架. 我都試過.

    回覆刪除
  3. 鞋底鞋面分解, 我試過幾次啦, 因為冬天boots只有返香港或者去外國先有機會着, 一年都未必着到一次.
    咁凍要周圍行真係好辛苦, 我會頂唔順呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘥咗對鞋, 同埋著咗出街先爛都好頭痕.
      咁凍行街好易攰, 行得唔多, 成日搵嘢食.

      刪除
  4. 行下食下嘢行程一流啊 !
    蛋糕裡有隻蛋 , 真係好特別呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友好就我, 唔太辛苦算好輕鬆.
      蛋蛋糕都係第一次見, 如果唔係咁凍, 我會睇下佢點整.

      刪除
  5. 我都鍾意食海鮮燒餅
    個宵夜甜品好正^^
    行北村時有陽光係咪無咁凍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 海鮮燒餅熱辣辣脆脆的好味道.
      在北村凍得嚟無風都又有太陽好好多.

      刪除
  6. ♥*¨謝謝。*❣好友❤ღ問好•♦*¨\(◕ヮ◕)/
    我都要長時間去照顧媽媽喇°¨*冇時間上網喇
    ☾º°¨大家都保重✬*¨小心身體✫☁°晚安喇喂☆º°★

    回覆刪除