網頁

2014年7月29日 星期二

美國遊記7月9日 ~ 大峽谷

由拉斯維加斯駕車去大峽谷, GPS生生性性又無迷路嘅話, 大概要4個至4個半鐘車程.
我們車程途中在休息站食下嘢, 又有少少迷路所以用咗5個半鐘.
無意中又去到一個叫Williams 嘅小鎮, 好西部牛仔feel,喺鎮食左個美味晚餐.
最估唔到大峽谷呢日得番拾幾度, 又凍又落雨又大風, 凍到要搵衫買, 揾勻旅遊中心的紀念品店都無外套,自己一條頸巾加一壼熱水免強頂得住.
由拉斯維加斯去大峽谷, 一來一回, 早上7點出發, 晚上1點幾才返回酒店,攰到呆呆地.










好雄偉, 好值得去.












遠處的大雨又灑過嚟喇...




離開大峽谷返回先前遇到的小鎮, 剛巧有個表演, 砰砰聲真係開槍咁聲..
















13 則留言:

  1. 小鎮真係好有西部牛仔感覺

    回覆刪除
  2. 個小鎮好牛仔feel, 亦令我諗起cars卡通片呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無睇過cars卡通片呀, 呢個小鎮好舒服呢.

      刪除
  3. 風景很靚, 不過我好怕坐長途車。 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我麻麻地怕長途車, 因為有時會休息站, 同埋車內都好闊落, 眼瞓就瞓下, 瞓醒又睇下風景, 傾下計好快過.

      刪除
  4. Rity,大峽谷South我都有去,GPS真的好可靠.我還在旅行中,所以沒有時間寫Blog.

    回覆刪除
    回覆
    1. 弟弟都話GPS真係一個偉大發明.
      繼續旅途愉快, 影多D靚相.

      刪除