網頁

2014年7月12日 星期六

美國遊記~7月4日至6日

7月4日
日落足一日雨,唯有去imax睇transformers 3D,音響勁到椅都震,震到入心,飛嚟飛去嘅變形金剛同飛車塲面,睇到我暈車浪咁,
套戲好長,又多破壞場面,睇到我眼花花,連第二日坐車都想嘔。

7月5日
落咗一日一夜雨,天氣涼咗好多,好似秋天,
呢日去龍鳯茶樓飲茶,美國茶樓點心永遠大大碟,
珍珠雞好似糯米雞咁大,味道鹹嘅好鹹,甜嘅好甜。
Husband 提議又去outlet,又血拼過囉。

7月6日
因為7號要出發去拉斯維加斯和加州,所以要執行李囉,
無咩做,去超市睇下有無實用手信。













唔知點解喺美國比tips習慣比現金隨便放喺枱, 喺香港一早無咗囉.


12 則留言:

  1. 我雖然好like有動作電影,
    但變形金剛真喺睇到頭暈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鏡頭好花眼, 片長要戴3D眼鏡好耐, 眼好攰.

      刪除
  2. 哈哈, 乜套戲會睇到頭暈咁誇張, 好彩我對部戲完全無興趣.

    回覆刪除
  3. 我都睇左這套戲, 不過我覺得太長, 麻麻地. >.<

    回覆刪除
  4. 套戲真係幾長,睇完戲跟住飲茶shopping,最住節目。

    回覆刪除
  5. Rity,在美國旅遊一個月,比tips比到肉痛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 初初都好肉赤, 後來慣了, 當港紙用 :)

      刪除