網頁

2014年7月7日 星期一

美國遊記7月1日~ 3日 ~~~ 弟弟炮製龍蝦餐

7月1日
弟弟和弟婦都要返工,午餐時姪女們帶我們去吃pizza,份量又係大得吃不完,要帶回半個返家。 跟著去我最愛的超市,很多貨品都未見過,好新奇好想買。
弟弟放工回家就煮咗一個超級龍蝦餐,四隻凍食,兩隻蒜茸蒸,兩隻芝士焗,很飽很美味。

7月2日
早上姪女們出去做義工,中午時我們到碼頭接她們,這天行了波士頓的舊城區,幾條街的建築物都是紅磚建成,街道寧靜,很舒服,隨便選了一間餐廳,我食咗一份三文治加一杯忌廉周打湯,食完好滯。

7月3日
新買的Sony相機原本可以利用wifi將相片傳落iPad,整咗好耐都唔成功,唯有麻煩弟弟車我出去Apple  shop 買個 sd card reader,29美元再加1元多的稅。
原來……原來ipad要安個apps先收到相機的相,唉!都買咗咯。
天氣預報話7月4日會落雨,所以美國國慶煙花改在這晩放,駕車出海邊看,雖然沒有香港咁大型,但在岸邊很多地方都各自放煙花,都好靚囉。



















出商場途見到一都好有型的紅色General Lee的車,說是一套很受歡迎劇集的車,司機特登按起響號,我們覺得奇怪,叫他encore一次,原來是劇集的主題音樂,型爆呀!


鮮甜多汁的水蜜桃.

8 則留言:

  1. 所以我唔鐘意用apple啲嘢, 乜都要買又鬼咁貴. 我部ipad依家都已經好少用, 只有出trip時拎去上網, 相都費事轉入去, 太麻煩了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,apple要用番佢d配件先得。
      我想快d記低呢個月事情,要save相。有時又唔想搞,又想專心玩下,不過上綱又已經成為生活一部分咁。

      刪除
  2. 我N年前去波士頓,我堂哥又係請我地食龍蝦,真係好美味。

    回覆刪除
  3. 波士頓龍蝦係咪好抵食架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 大大隻8隻波士頓龍蝦大概100美元係咪好抵呢。

      刪除
  4. 其實用部 apple ipad 影相咪得囉。我都係用app 寫 blog 和影相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少拎部ipad出街,拎拎下都覺得佢幾重呢。

      刪除