網頁

2014年3月18日 星期二

日式芝士餅

好友聚會我要負責甜品, 已經好耐沒整喇, 整個簡簡單單日式芝士餅赴會, 希望好友喜歡.

材料 :
芝士 150g
鮮忌廉 100g
  80g
粟粉  20g
抹茶粉  8g
麵粉      20g
蛋黃      4
蛋白      4

(先預備)
盆掃油, 圍邊用牛油紙.
預熱焗爐160度. 

先將芝士 鮮忌廉座熱水煮溶, 水不要滾.

  離火倒入蛋黃4隻攪勻.

拌好離熱水加粉類.

麵粉, 粟粉和抹茶粉篩好, 放入蛋漿內拌勻.
攪勻至無粒粒, 備用.

將蛋白4隻打至起泡,
加入糖打至企身.

先將1/3 蛋白放入芝士漿內攪勻, 必須攪勻,
將芝士漿倒入餘下蛋白內, 用蛋拂拌勻.
把芝士漿倒入模內.
座熱水焗, 160 45分鐘.
因為座水焗, 如果用甩底蛋糕模, 一定要用鍚紙包好模的底部, 以防入水.

沒有裝飾.....

12 則留言:

  1. MY █▄❤vE .好姊妹..我都係無心上網懶洋洋
    我剛吃飽回家呢...坐一會兒...去洗白白...早D睡覺呢
    這些天氣令人厭悶...今天有點陽光應該可舒援悶悶心情
    乖乖地...再吃左兩三日藥...留鼻水+鼻塞走老啊
    其實個頭都冇痛...不過還是手揗腳震咁...可能病左太多日呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 保重身體呀!這天氣忽冷忽熱,而且都凍了很多天,好易病,我也看了幾次醫生。
      飲多些水,休息多d。

      刪除
  2. 我試過包得唔好入咗水

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用兩層錫紙囉,入左水就前功盡費喇。

      刪除
  3. 你舖牛油紙好靚好整齊呀, 我就雞手鴨腳了.....

    回覆刪除