網頁

2014年3月7日 星期五

2014台灣高雄三日兩夜遊(二)

說不去墾丁最終都是去了, 由酒店替我們訂車, 包一部的士8小時計算去墾丁, 費用5000元台幣. 回到酒店時多了15分鐘要補多200元.
司機伯伯好好氣, 差不多講足全程, 講得興奮時手舞足蹈, 手也離開'呔盆', 真牙煙.
我就嫌他太嘈太煩.
遊墾丁的景點都唔少, 有屏東縣, 恆春古城門, 海角7號拍攝場地, 龍鑾潭南岸, 台灣最南點, 墾丁出火, 墾丁船帆石, 墾丁大街, 後壁湖等等.

 
在屏東縣剛剛遇著廟會, 好熱鬧, 在這裡逗留得最長時間.
 



除了地上串串爆竹, 仲堆起幾個爆竹小丘, 燃燒時"砰砰澎澎", 我躲在大柱後不敢站近,因為要掩住耳朵,所以沒影到震撼場面. 勇敢朋友就影了.....
 
和朋友買了一打皮蛋和鹹蛋, 皮蛋是唐心, 鹹蛋就麻麻地, 蛋白唔鹹, 蛋黃乾身唔鬆化.

 

[出火]在恆春東城門外, 此處岩泥層的地質有很多裂隙, 地底的天然氣冒出地面, 點火燃燒形成這景象. 
 

恆春古城西城門 , 司機伯伯帶我們行勻西南北城門. 
 

[海角七號]拍攝場地[阿嘉的家], 我沒有看過這戲沒有感覺. .
 
龍鑾潭南岸, 都是到此一遊影張相, 無咩特別.

 
淡水河道和衝上的海水相撞, 形成旋渦, 海水變得很藍.

 
在恆春區漁會大樓內的飯店吃午飯, 餐牌上的價錢不算貴.
這碟灼鮮沙蝦只是250台幣. 其餘大約百多元至二百多元, 叫了六個餸,一支啤酒, 其中的螃蟹粉絲煲時價680元, 埋單2500元, 做遊客係要做下水魚. 
 
這種菜叫[山蘇]第一次食.
 
 
粉絲蟹煲味道唔錯, 不過蟹肉焾焾的.
 
墾丁大街.
 
司機伯伯成日話一日遊墾丁, 只可以走馬看花, 車左我地去台灣最南點, 話行出去要行500米, 叫我地影呢張相算喇.
 

 
ipad影相都唔錯播, 微距都影得好清, 實物大係上一張相圓筒入面的沙粒.

遠望在海中的石頭似艘即將啟航的帆船所以叫[墾丁船帆石] , 真係想像唔到.
 
途經這個情景似曾相識.......唐家大宅外
回程時的士司機可能怕我們悶, 開了音樂, 聽來聽去都是黎天王的歌, 再留意一下, 都是同一首歌, 於是乎.....聽了兩個鐘黎天王一首歌.
 
的士伯伯介紹的金鑽夜市和隔鄰的凱旋夜市, 都不及六合夜市吸引, 行了大約十五分鐘便走了.
 
 



 
一定唔會食囉.

最多人玩的摸牌遊戲, 唔知佢點玩呢~

晚餐吃這個薑母鴨, 其實都唔知咩菜色. 團友說台灣很出名.

原來是打邊爐的, 即係豬骨煲雞煲咁, 薑母鴨煲有半隻鴨肉, 很多老薑, 佢嘅比較濃, 而且好好好肥, 食時有些抗拒, 惟有吃多些菜和木耳.

在高雄食店好難搵到可樂, 全都是本地飲料, 呢支酸梅湯十足十咳藥水味.

 
食飽回酒店lu, 因為沒有地方好行, 兩晚都是好早就返酒店, 唯一好消遣就是上網.
在房內無無聊聊搬晒在往墾丁途中買的蓮霧出嚟影相, 數一數有33個都是500台幣, 好抵呢.
 



13 則留言:

  1. 一定唔會食其實係乜野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係原隻上左粉漿嘅炸魷魚,好高膽固醇呢。

      刪除
    2. 噢,而且太油膩啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都覺得似人頭多d,㸃睇都唔似帆船。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係架,一定唔會酸,又唔使搣皮。

      刪除
  4. MY █▄❤vE 好姊妹**¤☁*晚安甜夢

    回覆刪除
  5. 我睇緊高清翡翠台呢...大家睇完好去甜夢啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和殭屍有個約會又重播啦,好睇呀,睇埋先瞓:)

      刪除