網頁

2014年1月10日 星期五

2014元旦曼谷四天自悠行

2014年第一個旅程去了泰國的曼谷, 到達機場時見遊人唔多.可能是新年關係, 外出時沒有遇到交通阻礙問題, 只是曼谷永遠都是塞車的.

一到步便在機場的一間電訊公司買張sim card, 299baht可以7日任上wifi, 另有包100baht電話費在內.
好激氣...買了張卡就遺失我自己的sim card, 因為職員會取你的電話幫你set好所有野, 等你可以即刻用, 晚上在酒店才發現套內沒有我的sim card, 唯有即刻報失, 到回港那天再去機場電訊公司問我張sim card下落, 職員比個盒我叫我自己搵, 個盒入面有百幾張被遺失的card.....真是無言, 放棄算了.

未到check in時間, 寄存好行李便到酒店附近商場食午飯, 商場的食肆大多數都是日本餐廳.

好大的商場有列小火車在走動.


食完午飯再返酒店取房, 今次的package 揀了Central World的Centara Grand, 房間比起在網上看的有些失望, 陳設比較舊但算整潔. 浴室雖大,有一個大浴缸在中央, 花灑淋浴都在缸內, 缸邊很高, 每次跨出跨入都要好小心, 我對husband說笑, 一個不留神好易"扒"街.
最嚴重的是酒店都有古惑,  取了房間後職員送回我的行李, 開喼時, 在有喼輪的一邊(即是向地的一邊)突了件衫出來, 想信寄存行李時, 曾經有人開過我的行李,不過關得不好才被發覺, 很清楚原本是沒有衣服突出的, 因為在機場搭的士到酒店時, 司機把我個喼放在車尾廂, 喼輪向外, 我仲話:咁樣會好易整壞個"碌", 幸好行李沒有貴重物品沒損失囉.



曼谷的士有紅有綠,桃紅色最鮮艷.


一月的曼谷都有32至34度, 行這段路頭都出煙.


當勞叔叔也行個泰式禮.

午市時間, 路邊的檔很多人幫襯.



這裡的商場都高檔了很多, 那些賣地道物品手工藝店舖都不見了, 要在夜市才會見到, 已經七, 八年沒有到泰國喇.

第三晚行夜市, 好多人呀, 除了本地人, 也有好多外國人, 反而一句普通話都沒聽到.



食肆都擠滿人, 好難先搵到食.










記得廿多年前第一次跟團到泰國, 這條河的水是黑'蚊蚊'的, 依家都是一樣黑黑的.


落船後行去唐人街, 呢日超熱, 空氣又差, 行了一陣就唔想行.


 

唐人街最多的是金舖, 間間金舖都逼滿人.


 

早上的空氣已經很差, 都是灰朦朦.

很多商場外都有鐵馬.

所有商場入口都要經過保安檢測.
四天很快過, 不過我覺得四天都夠有突喇, 每天都是行商場, 因為一行出街就身水身汗, 人多車多, 很悶熱.
最唔like的是, 每次搭的士都要講好價錢才上車, 咪錶形同虛設, 司機唔會起錶, 已經成了一種曼谷的士文化.
以為泰國價廉物美, 但連住在曼谷的朋友也說曼谷的物價貴了很多.
唯一令人懷念的就是泰國的美食....
 

28 則留言:

  1. 似乎酒店員工手腳唔多好了 , 圓浴缸咁高0既 , 上落真係要打醒十二分精神 . .

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我唔會放貴重物品在行李喼. 個缸高而且無扶手, 好唔方便.

      刪除
  2. 曼谷人多車多,最近局勢不安,想不到你還有興緻去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好早已經計劃去, 9月時已經book左package, 泰國的朋友話唔去政府建築物無問題的. 我諗起碼十年八載都唔會去囉.

      刪除
  3. 呢✿*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*✿*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*✿*¨*•.¸¸♥
    ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄. ┏┳━━━┳┓¸¸.•*¨*✿ 晚安甜夢喇
    ███████───▄▀. ┗┫   ┣┛⊹*゚
    ▀█████▀▀▄▀──   ┃◕ ◕ ┃・*゚゚*ღ週末呢 。.¤ *好野呢 。.¤ *
    ──▀█▀───────. ┏┛  〃┃
    ────────────. ┃●●   .┣━┳┓¸„ø¤º°¨❤
    ────────────. ┗┻┳━━┛ ┣┛
    ────────────.   ┃┏┓┣┓┃
    ¸.•*¨♪▄ █ ▄♬ █ ▄ ♫ █ ▄ ♩ ▄ ♬█ ▄ ♪ *¨¸.•*¨♪▄

    回覆刪除
  4. 我以前你會話條河的水質改善左添。 去旅遊, 最怕有人手腳唔 乾淨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 河水黑蚊蚊好污濁.
      比遊客唔好印象囉.

      刪除
  5. 回覆
    1. 我有鎖架, 我都要用鎖匙開喼.
      佢地早有預謀咁囉, 一落的士酒店職員已經攞走我地d喼, 比返個行李寄存牌,嗰時我地都唔知咩事, 又未知喺邊度check in, 原來check in 喺23樓, 以為佢只係幫我地拎上樓, 目的想要些小費. 點知房間未清理好要一個小時後先有房, 話行李會有人送去房喎. 等我比完小費仲唔該前唔該後. 我諗未必再去囉.

      刪除
  6. 去曼谷以前爇爆,近幾個月政局不穩,旅遊警告下,真喺靜咗好多,泰國出名塞車,的士衰,爆喼?
    泰食我like:-)買嘢唔啱我:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕去曼谷, 人多車多好煩. 好耐無去所以去行下, 都係比個壞印象我. 未必再去囉.
      我個係硬喼用鎖匙鎖, 好易開啩, 唔係突出左件衫出嚟都唔知比人開過囉.
      真係食嘢都ok, 買嘢無特色.

      刪除
  7. yc rity 同 Kitty Chan 一樣今早都係和朋友去行山呢
    我都行過一次山呢...真係冇氣勁辛苦•ೋ
    ☼╭════════╮。•*´⊹*。❉MY █▄OVҼ 好姊妹•*♦
    ╭╯❥開心樂無窮║。•*´* 晚晚甜夢喇 GOOD NIGHT
    ╰═◎══◎══◎═╯•*¨`*•♪ღ♪¸.•*日日開心星期日
    ♡█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█⌒✿╮⌒✿╮⌒✿╮⌒✿╮
    ♡█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█─∴♧∴♣∴∴♧∴♣∴∴♧∴♣∴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初行都幸苦架,行多幾次就無好d。

      刪除
  8. 我都係去左曼谷, 30號去, 2號番
    全個曼谷好少香港人, 示威停晒, 大家都好開心慶祝新年
    臨走那日空氣質素明顯變差

    回覆刪除
    回覆
    1. 年尾時間泰國天氣涼涼地, 泰國朋友都話未試過凍左咁多日, 我地1號到就開始好熱喇.
      遊客大多是日本人或歐美人, 唔多見香港客.

      刪除
  9. 我十幾年前去過一次, 原來現在變成咁, 仲想同個細一家去玩添. >.<

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 新年快樂! 身體健康!
      你好聰明呀, 可能去台灣呢.

      刪除
  11. 我有個朋友以前去泰國公幹, 外出做嘢時俾人入房成個袋偷咗添, 個袋冇貴重嘢都拎, 好離譜架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者偷左先, 返去慢慢搜, 好在貴重野通常跟身.

      刪除
  12. 一句普通話 <<< 因為普通話都經貴了 @@ 自然不去危險的國家呢....

    不過除左政局... 治安都不太好呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 返而歐洲國家最易聽到普通話.
      好多朋友都鍾意去食嘢同按摩, 今日都有朋友去左囉.

      刪除
  13. MY █▄❤VҼ 好姊妹★話咁快又晚安
    \(*⌒ヮ◕)/齊齊Happy☆.。゚♦。☁開心萬得事・゚゚☾¤
    大家六六無窮笑盈盈六福齊來星期六\(◕ε⌒* )/
    ▓░█▀▐▀█▐▀█▐▀▄.▓▓.█▌▌█▐▀▐░▌▀█▀
    ▓░█▐▐░█▐░█▐░█.▓▓.█▐▌█▐▐▐▀▌▓█・❀。
    ▓░██▐██▐██▐█▀.▓▓.█░▌█▐█▐░▌▓█•。❤
    ▓░•*¨♩❉•。⊹*♬。´*•。♪⊹¤。´♫•*¨❉。・゚゚・。。゚♡
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬═╬♣╬═♧╬═╬♣

    回覆刪除
  14. 我好鐘意個浴缸呢~^^ 習慣左北美的清靜,覺得泰國好迫呀@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喜歡去清清靜靜嘅地方, 最怕人多車多.

      刪除