網頁

2010年9月21日 星期二

濕地公園

濕地公園開左咁耐都未去過, 出發前打電話比老友攞料, 因為要做哎呀導遊, 唔想有咩差池. 多謝老友的溫馨提示, 我買左半年年票啦.

風景真係唔錯, 有少少唔似處身香港咁..........又發夢嘞



























可能係weekday, 四圍都靜英英....



























係度逛左4個鐘, 路牌指示下面果三個地區都無去呢, 要留番天氣涼d先再去喇.....




















比佢針到就大劑喇......















遠望過去係咪深圳呢?













佢地係度爭緊地盆, 最後細果隻勝利, haha...突然諗起日本小食炸蟹仔.






遊遊吓個天黑晒......






唯有去左大家樂避雨, 歎下午茶三寶......鹵水雞翼, 芝士火腿治, 春卷各一件, 連coffee or tea 都係$16?18蚊?






呢排都幾忙, 我平時都好少去街去得咁密, 朋友星期六返西雅圖lu, 之後可以抖抖, 跟住要執拾行裝喇....

                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

補充番果日攪笑野... 我地去到[人類文化館](咁上下名稱喇), 見到有咩咩飛船嘅機動遊戲, 佢地個個都話要玩, 不過我自從玩過廸廸尼嘅space mountain之後, 以後都唔會再玩呢類機動遊戲, 經佢地強烈推動, 又聽到個職員鬼咁開心同佢個同事講 '有生意啦', 唯有都一齊玩啦.  未開始之前, 會坐一埋一排, 個職員講解一番, 又話有血壓高, 心臟病, 有bb, 腰骨有問題都唔適宜坐, d個人手提袋又要擺開, 嚇得我起身走人唔玩啦, 不過又比人抆住,要我玩埋一份, 個職員話如果見唔舒服, 即刻解開安全帶, 隻船就會停架喎.  終於坐果隻飛船喇, 我第一時間梗係扶到實............車!..........都唔行嘅, 只係喺原地搖吓搖吓, 無啦啦驚一餐.

2 則留言:

  1. 那天天色都唔錯呀! 第四幅的雲影好靚!!!!!!
    [版主回覆09/22/2010 12:53:00]果日個天好藍, 早一日又落過雨, 好難得個天唔係灰朦朦.

    回覆刪除
  2. 我一直都冇興趣去.但係 畀你影到咁 靚,改觀咗.
    [版主回覆09/22/2010 12:55:00]無高樓大廈嗰邊嘅景靚好多囉, 你下次回港可以多一個選擇啦.

    回覆刪除