網頁

2009年12月1日 星期二

Pastry Demonstration by Tony Wong@L'Atelier du Goût 賞味坊

以往整雪芳都係從網上學的, 今次有機會跟名師學整雪芳啦....


 


 



 


 


 



 


 


 



好大鄉里, 唔知呢件東西有咩用, 原來係要嚟唧流質材料的, 按一吓就得啦, 次次份量都一樣, 正呀~ ~


 



今次實在太多人啦, 雖然都好早去到, 依然坐得好後.......



 


 



 


 


 



 


 



 


 


 



可以利用鋼盆倒扣蛋糕, 不過要記得久唔久拎起個cake等佢散緊d水份喎..


 


 



 


 



 


 



脆糖蛋白球伴雲呢拿香草汁


 



睇嚟又要買番d杯啦...


 


 



密糖脆脆鮮忌廉蛋糕


 


 



 


 


 



呢兩本書一早已經買左呢!


3 則留言:

  1. Tony的蛋白都係傾向打得企身的, 麵糊都係杰杰的, 我見第一幅相中的麵粉係plain white flour, 係用plain flour來做蛋糕嗎?
     
    原來我見到一餅餅的焦糖係倒落mousse ring的, 咁又幾好, 厚d又鬆d.
     
    我用一個小鋼煲煮焦糖, 又ok的, 不會咁ne he.......我係問題中生, 可惜那天冇時間去.........
    [版主回覆12/02/2009 11:57:00]我諗d麵粉係大會供應, 用嘅同陳列嘅都一樣掛.
    Tony話d麵糊要打到咁狀態, 如果打耐左, 會化水,咁d麵會較稀, 佢都有示範稀左嘅麵糊.佢整嘅蛋糕好有彈性.
    啱啱相反呢, 落左mousse ring, 待涼之後會薄d同氣泡細d, 所以冇咁快溶.
    我都有問蛋糕凹陷問題, Tony話係個模有油或者打蛋白嘅問題.

    回覆刪除
  2. 蛋糕出爐, tony有冇大力碰檯呀? 幾大力, 碰幾多下?
    [版主回覆12/02/2009 12:00:00]好似一吓咁啦, 都唔多覺個個蛋糕有呢個步驟喎. 果日即場整左7個呢, 2個係雪芳模, 5個圓模.

    回覆刪除
  3. 我係睇咗妳最新個篇才睇這個, 原來剛上完堂. 怪不得整得咁靚.
    [版主回覆12/02/2009 19:56:00]其實一d都唔靚架, 就住嚟影嘛.
    話...聽到嘅未必係真嘅, 見到嘅都未必係真架囉.

    回覆刪除