網頁

2009年9月26日 星期六

東歐之旅 @ 慕尼黑 ~ 紐倫堡 ~ 班貝格 ~ 比路

雖然坐左成12個鐘機, 一落機就成個精神晒. 我地一行9個人全程都有代表聽導遊姐姐講解行程要做的東東, 我就可以乘機四處八吓. 


 



真係初到'貴'境.......超貴呀!


 



機場內的包餅店, 團友們都急不及待的買呢, 最好味牛角酥.


 



朝早5點幾到達慕尼黑機場, 隨即乘車往紐倫堡遊覽, 要行好多斜路啊


 



 


 



 


 



滿佈紅瓦頂的建築, 我最喜愛的情景.......


 


 



紐倫堡市中心市堡廣場......有好多買水果蔬菜的攤檔.


 



我最仲意睇老外的生果檔, 種類多得嚟又整齊, 色彩繽紛, 可以構成一幅美麗的圖畫呢.


 



 



 



有水鄉之稱的班貝格, 可媲美意大利的威尼斯啊!


 



 


 



 


 



班貝格的街頭


 



這裡的taxi多是平治, 本地車平d掛...


 



 



行得累時, 坐在班貝格的市中心廣場, 呢個細路係我地面前自己一個碌地砂, 佢玩得開心時, 我地睇得仲開心呀.



聖羅倫斯教堂


 



 



參觀完教堂, 呢日嘅行程完結lu, 乘車返酒店休息, haha時間好早喎...


 



比路.....酒店門前的街道, 好寧靜..


 



外貌一d都唔似酒店的 Ramada hotel


 


3 則留言:

  1. 我都聽個吓紐倫堡, 不過冇去過, 原來係一個很美麗的小城!! 斑貝格都好靚呀! d屋劃晒畫.
    [版主回覆10/02/2009 11:03:00]有朋友剛剛自由行只係去德國, 原來紐倫堡有好多攤檔, 成個市集咁, 有花果間屋都係舖頭嚟, 不過我地去到係朝早8點幾, 可能未開檔, 如果唔係又會見到另一番景象......

    回覆刪除
  2. 啲生果檔真係好似幅畫咁色彩.
    有無行到腳痛呀?
    [版主回覆10/02/2009 15:42:00]你果邊的生果檔係咪都係咁嘅形式咁靚?
    頭果兩日行到小腿好痛, 實左添呀,平時少運動嘛, 後期好d囉.

    回覆刪除
  3. 明晚7:00無線細說名城講德國和班貝格呀!!
    [版主回覆10/06/2009 22:01:00]又可以回味一吓啦.

    回覆刪除