網頁

2009年9月26日 星期六

食在東歐 @ 捷克

在卡羅維溫泉區吃的午餐....喺德國食德國豬手特別有風味, 又好似好期待咁, 所以當碟烤豬手放上枱時, 我地都嘩嘩聲, 真失儀呀.


我覺得當地的人在用餐時, 很少高談闊論, 個個都是斯斯文文地用心的吃. 



芝士沙律



烤豬手



烤鴨, 配菜有酸椰菜, 燴紅菜頭, 那幾片白麵包, menu寫著是dumpling, 店員指是蒸的包.


 


食完午飯本打算到溫泉區的pupp hotel coffe shop 食件餅, 可惜唔夠時間, 唯有買兩件餅take away.....個staff 問用紙定用盒包, 心想cream cake點用紙包呢, 當然要盒啦, 比錢時見張單多左$20克郎, 咪問佢係乜, 佢話係個盒嘅錢, 哇! 我即刻碌大雙眼望住佢囉........哼! 佢話the box is original from the pupp hotel, 呢間酒店真巴閉呀, 聽講話想住都要早半年book 定喎.



cokolad dort.(左)好濃朱古力味, duhova rolada (右)有榛子味的奶油, 加了幾層薄薄酥皮的卷蛋, 呢個最好味. 各$95克朗.



就係呢個盒收左我20蚊克郎, 差不多$10蚊港元呀


 


 


又到大會供應的晚餐時間......



哼! 呢間亞洲明珠中餐館竟然要成團40人係佢門口等左成個鐘咁滯...........



只係睇個湯已知佢唔掂, 水加栗米, 鹽都懶落, 全程最難吃的一餐.


 


 


crowne hotel 的早餐很豐富, 又可以嘆成個鐘啦.



 



 



 



 



還有很多熱盆呢~~~


點解d食物咁企理...........因為我係第一個到呀.


 


 


在布拉格吃的午餐



白汁三文魚意粉.... 加可樂, 佢地煮嘅汁認真好味, 白汁一d都唔糊口, 我一個人食晒碟意粉都唔覺"溜".


 



prama ham pizza....加啤酒, 2人埋單都係€18蚊.


 


 


在gold hotel 食的晚餐



雜菜清湯, 個個團友都話正, 跟住就冇人講野啦, 飲晒佢為止.



黃薑汁雞飯(我估), 唔好睇佢係碟碟頭飯咁, 味道唔錯, 個個都清碟.



飯後甜品就麻麻, 蛋卷好乾呀.


 



早餐必定要嘆的茶



都係食芝士, 蛋, 火腿, 包.......無問題因我鍾意食


 


 


在古姆洛夫吃的午餐



 



張餐墊好別緻..



洋蔥湯



意大利火腿芝士意粉



燴豬柳(我作的)


 



 



我地係香港習慣叫菜時一次過order晒d食物, 但係呢度就唔得啦, 我指叫埋餐後的咖啡同甜品, 食食吓 order 都唔得, 你一定要食完自己果份, 仲要收左碟先可以 order, 真堅持....


 


8 則留言:

  1. 好豐富,你們滿載而歸
    [版主回覆09/27/2009 15:38:00]haha, 個肚dum係大左d呀.

    回覆刪除
  2. 白色麵包, 冇錯了, 就係這些了, 叫dumpling......咁得意, 原來真係蒸的, 唔怪得咁白啦! 燴豬柳那幅最正宗, 我見德國餐廳d相都有, 好多汁的.
     
    妳們多自費餐都好呀, 可以試多幾樣, 唔駛餐餐都係吃扒.......
     
    歐洲的中菜真係麻麻, 大城市會好d, 維也納和柏林吃個就好d.
    [版主回覆10/02/2009 11:28:00]我覺得佢地d汁係用好多材料長時間慢火煮成的, 唔糊口的, 好好味呢....
    自費餐係搵餐廳時比較費時, 因為驚去左d唔好食嘅, 好在我地班搵食兵團搵食效率都唔差, 間間都好好, 好食得嚟又唔貴. 好似係溫泉區, 平均一個人都係hk $100左右, 係古姆洛夫燴豬柳連湯的set lunch 都係€ 3.3, 仲有靚景送, 好抵呀.

    回覆刪除
  3. banner那幅布拉格城堡好靚呀, 我都唔醒起close up映吓添.
    [版主回覆10/02/2009 11:38:00]講起d相, 呢次要讚吓yahoo, 係東歐果邊, 雖然係晴天, 但有時都有煙霞的, 影d紅瓦頂屋時, 都覺唔清晰, 係自己電腦睇唔係咁靚, 但係經yahoo post 出嚟靚左好多, 仲sharp左添. facebook 冇咁靚呢.

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆10/02/2009 11:40:00]中秋節快樂!!!

    回覆刪除
  5. 係呀, 吾睇文字, 以為那個 corn soup係西餐添!! 唉, 真吾明D人点過得自己果關!  其他的食物又真係吾錯播, 吾怪得你話食到肚腩大咗啦! 那張有 意粉的 placemat 好立體!!
    [版主回覆10/02/2009 11:43:00]飲湯可以飲到d水嘅味道都係第一次.
    仲食大左個胃添呀!

    回覆刪除
  6. 嘩! 食在他鄉, 又寫意又自在(真慚愧, 除了中餐 )
    中秋節快樂 !
    [版主回覆10/02/2009 15:50:00]中秋節快樂!
    有機會到外地, 食吓野, 睇吓景, 人生一樂呢!

    回覆刪除
  7. 係呀, 歐洲人係好重視低調的, 講話都係細細聲, 香港人就習慣大大聲, 有兩次經驗, 分別係兩團, 因為太吵, 比d歐洲人喝停, 我都係入鄉隨俗好d.
     
     
    [版主回覆10/06/2009 22:08:00]應該嘅, 唔好騷擾到人地嘛, 又可以慢慢嘆.

    回覆刪除
  8. 我都好欣賞早餐, 想起又想食!!
    [版主回覆10/06/2009 22:09:00]哈哈, 你隨時又可以起行啦.

    回覆刪除