網頁

2016年11月18日 星期五

2016 名古屋8日自駕遊 ~ 福井

10月23日
今日7:45分就要出發,
第一時間到租車公司取車,
到福井海鮮街吃平靚正午飯,
再往東尋坊吹吹海風,
然後往丸岡城參觀日本最古的天守閣.
住宿Fukui Manten Hotel Ekimae

朝早天色好美, 雲層好立體.

大概是星期日的早上罷, 街上很少行人.


遇到休息立站慣例都會停一停,
看看有沒有趣緻的東西可以買.

今次租的八人車.

福井海鮮市場.






真係好抵, 最主要係新鮮,
我坐低左, 團友去搵食,
有刺身, 生蠔, 海膽, 牡丹蝦, 燒魚.....
因為係第一日原故,
我唔會放肆, 吃熟的多,
免得拖累往後行程.



每一個景點一定會有條食物兼手信街.





無研究呢個東尋坊景點有什麼歷史遺跡,
開開心心影下相就夠.




旅遊日本一定唔會餓親,
血糖低都唔使驚, 附近一定有部機幫到你,
暖暖的紅豆粥好香豆味.

吹完海風
再去丸岡城參觀超過五百年歷史的天守閣.

日本最古的天守閣


上城樓要爬上這道很直的樓梯,
所以上落都要拉著繩子,
沿繩爬樓梯而上才知自己身體好.

在最高層望出風景.



參觀完城樓就睇國寶,
可惜不可影相,
奇怪有中國的文物.

10 則留言:

  1. 橙色的天空好美! 好羨慕你可以自駕遊,自由自左呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要好多謝我的朋友, 我先可以四圍去.

      刪除
  2. 海鮮市場好整潔 , 唔似香港的市場大都濕漉漉 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 外國市場通常都好整潔, 香港街市污漕D, 依家香港室內街市都靚左好多, 不過我未去過, 只係睇電視見到.

      刪除
  3. 風景好靚, 食物好吸引啊! 我同你一樣, 頭幾日都係選熟食, 之前試過旅行病左, 行程亂晒龍呢. 😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕旅行病呀, 自己唔舒服兼無心機, 又影響朋友.

      刪除

  4. 妳上次去冰島都有唔舒服,
    旅行真要小心身體要緊

    日本食物平靚正
    去日本旅行都喺為咗放鬆下,
    真唔使下下追求歷史背景😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀!依家旅行會盡量小心身體。
      日本食物除左某些魚生刺身,基本上都啱食。

      刪除
  5. 人氣鮮宴丼好吸引^^
    古城也很美,好值得參觀,有歷史味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 去日本必吃海鮮丼的。
      遊古城可以認識少許古代人生活模式,我都喜歡。

      刪除