網頁

2016年10月10日 星期一

慢煮神棍

慢煮潮流已經流行好耐,
終如願可以嘗試一下,
都係第一次網上購物,
好快3日已經收到貨.

 第一次煮下較易的雞肶.

按照產品網上食譜, 兩隻雞肶慢煮了8小時, 
當然好焾,不過亦流失好多水份,
其實1小時已經足夠.

沒有真空袋,
慢煮雞肶只係用水壓法做真空效果,
但不太理想,
煮完走出一大碗肉汁,
肉汁用嚟煮左番茄什椒濃湯,
睇樣都知好味.

產品網上食譜說慢煮8小時, 
嘥曬我D電.

12 則留言:

  1. 朋友亦有買,佢話大約$900一支,
    仲有藍芽 or Wifi兩款,我就唔知點用,
    喺咪要拆咗煲蓋把手插入去,
    煮雞肶8粒鐘好似太耐,
    朋友通常煮牛扒,魚扒,
    好自覺無咁好耐性。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買的只有藍芽功能, 不過都好少用, 直接按電熱器都好方便.唔需要拆煲蓋, 電熱器有個架扣住個煲, 煮時又不用蓋上煲蓋, 如果廚房大些就好用, 依家用完要收好, 用時又拎出嚟就麻煩些.

      刪除
  2. 回覆
    1. 低温慢著話可以保持肉汁,今肉質嫩滑。

      刪除
  3. 呢個棒我無興趣呀,太貴。因為英式慢煮就是用 slow cooker。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有個RenaWare 嘅電煲,最低60度,不過溫度唔穩定。

      刪除
  4. 我諗都係要用真空袋先得. 我對呢樣嘢無興趣, 一來貴, 二來我邊有耐性去煮咁耐吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 放左材料落煲就不用理會,但地方細,要煲咁耐好似好阻地方。暫時唔考慮買真空機,都係用水壓法先,真空機都好貴。

      刪除
  5. 兩隻雞肶慢煮了8小時, 我冇咁有耐性呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞肶原來只需要大約一個小時,唔使睇火都OK,不過用的時候要左安右安有d煩。

      刪除
  6. 8個鐘耐過煲老火湯......@@

    回覆刪除