網頁

2014年11月18日 星期二

一人駐守大本營

今日我嘅氣力返嚟lu,
可以整番樣似樣嘅 ~ 煎蛋粟米免治豬肉茄醬飯,
就係整定一大兜肉醬, 可以食多幾餐, 
之前幾日都係食肉片蒸飯, 
即係趁飯滾時倒d肉片落去, 飯熟就得.
因為husband同囡囡都去咗旅行, 要自食其力,
上個星期過得特別長.
兩父女久唔久傳來相片, 
知佢地玩得好開心,我都想飛身去, 
又慶幸自己沒去, 唔係又呆下呆下又一程就唔抵了.



 husband在歐洲傳來的相最like呢張了, 
我嘅禮物, 要回來先比我睇係咩喎.

 husband話去過嘅地方都記唔到咁多.





 同我近排食嘅相差好遠囉.



 呢度好靚好想去呀.











 自駕遊到嘅地方特別靚.








 一睇呢張相就知在德國喇.

husband話德國嘅聖誕廚窗裝飾好靚, 從未見過咁靚.



囡囡在東京傳來的相片,
但係呢個好似係兒童餐嚟喎, 
咁大個仲食呢d. 





18 則留言:

  1. 嘩•*。吃喝玩樂...最快樂的

    回覆刪除
  2. 環境好靚, 肉醬飯都好吸引啊! ❤️

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 要去幾個國家,好頻撲,唔啱我。依家好怕晚晩轉酒店。

      刪除
  4. 德國嘅聖誕市集(Weihnachtsmarkt)都好靚㗎 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好希望揾次在歐洲過聖誕,我諗好有氣氛。

      刪除
  5. 佢哋去咗幾個國家呀, 我見到有法國同德國.

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩星期去意大利,法國,德國,比利時,荷蘭,太多地方,我喜歡單一國家無咁趕囉。

      刪除
  6. 佢地分別去唔同地方?你點解唔去架

    回覆刪除
    回覆
    1. Husband去歐洲,去太多國家會好攰唔啱我。囡囡去東京梗係唔想我跟著晒。

      刪除
  7. 嘩~~~好靚!米蘭好似仲未係太凍喎!
    下次跟埋去丫嘛,一家人開心啲^^

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 原來呀女話這餐在"女僕餐廳"吃晚餐,個個餐都係咁款。

      刪除