網頁

2014年11月12日 星期三

黑森林蛋糕

早一個月前已經報了名學這個黑森林蛋糕,
近排病得七彩,
打算揾朋友代我去學,之後再教我喇,
朋友又去了旅行,
唯有自己去,
噚日一路執圍裙,蛋糕盒,一路諗去唔去好,
出門一刻都諗去唔去,
終於去到課室,
呆下呆下咁完成個蛋糕。

18 則留言:

  1. 好友•Ѽ*⊹╠ ╣ a Ρpy星期三*☁晚上好♦・゚⊹

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻麻地happy lu,睇下老表你好hea開心下。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我跟大師學呢!
      謝謝呀!今日有氣有力喇。

      刪除
  3. 保重身體!
    蛋糕好靚
    一定好好味~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀!今日有氣有力了。
      我沒有吃送了給好友吃,她們都説好美味。

      刪除
  4. 病咗都仲整得咁靚, 好犀利@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能專心上堂,一時沒有病感覺。

      刪除
  5. 回覆
    1. 沒有吃,已買了部分材料,有時間再整。

      刪除
  6. 精神唔好, 好難享受整餅樂趣... 你無出錯, 仲整得好靚, 勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為跟朱古力大師古sir學,而且又係我最喜愛的黑森林,唔想失咗呢堂,好專心去整,不過企得耐都幾唔舒服下。

      刪除
  7. 好友♦☆・゚瞓先喇喂•*¨☁★・゚齊齊晚晚甜夢安睡喇喂⊹☾・゚

    回覆刪除
  8. 黑森林蛋糕我的至愛好正啊 !

    回覆刪除