網頁

2014年9月10日 星期三

練奶牛油包

睇到blog 友 Samwei 話這個練奶包近期好流行, 
樣子好奇趣, 我又跟下風.

 焗好的樣子都幾靚見得下人.


 我用麵包機搓麵團先可以搓得咁光滑.


跟著步驟切開4條塗練奶.
拌勻了牛油和練奶的味道已經好香好吸引.

食譜話要把切好的麵團垂直放入戚風模, 
我整唔到, 全部sir低晒, 想擺正佢, 愈擺愈亂.

 發起又幾可愛~


我無塗蛋液, 只係用番剩餘的牛油練奶漿塗在麵團表面.
沒有杏仁片, 改了山合桃切片.

焗起好香呀.

連husband都大讚好食.
下次想整紅豆抹茶.

18 則留言:

  1. 好得啊! 我又係想做這個包包, 真係好多人整.
    原來加牛油塗面出來都咁靚, 等我下次都用牛油先. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個包好食外型又靚,送禮自用都得呀。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,好美味,好快食晒。
      謝謝你的分享呀。

      刪除
  3. 好正呀 :) 我都無整過, 我驚好食得滯就整唔停 :) 哈哈 :)
    抹茶紅豆都會好好味 :)

    回覆刪除
  4. 你又整, 我都想跟風整下添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味架,快d整喇。
      你兩個囝囝一定喜歡呢。

      刪除
  5. 回覆
    1. 用戚風模焗靚仔好多,我最怕麵包造型。

      刪除
  6. 哩款好甜美呀!
    我聯想到英式麵包布甸!

    回覆刪除
  7. 我e+先見你個hangout message. 唔知點回你.
    我知係有風乾架. 呢度有風乾生果o既機,我估都可以用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好明hangout message點用,所以收唔收到都唔知。
      send了YouTube 的 link 在yahoo mail.

      刪除