網頁

2014年2月18日 星期二

是日晩餐~白切嘉美雞

天氣凍,又唔想出街,
日日都係簡簡單單食一餐。
呢隻嘉美雞是停止輸入活雞前一日買的,
在冰格雪了三個星期,
大火蒸二十分鐘,不要打開蓋焗十分鐘,雞肉仍然很滑的。

 
有時懶起上嚟, 晚餐煮個碟頭飯~肉醬煎蛋飯。

16 則留言:

  1. 一睇你個標題, 仲想問「乜而家有嘉美雞賣咩?」

    回覆刪除
    回覆
    1. 少去街市,去開就會買定隻嘉美雞,或者即日食或者冰住佢先。

      刪除
  2. 雪咗三個星期,唔使活雞啦. kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮮雞先有雞味喎,我就無所謂,最緊要唔好"鞋烚烚"。

      刪除
  3. 隻雞好滑啊, 等我又試下這個方法蒸先. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下喇,我會按下雞肉,等d肉唔好實"得得"。

      刪除
  4. 昨晚清晨以霧大而且雨粉粉又大風呢
    •☁*.今晚又勁冷...乖乖見周公子呢

    回覆刪除
  5. 原來都係要食冰鮮雞,哈哈。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 自己整的白切雞,豉油雞都好正架。

      刪除
  7. hehe, 咁又無入番隻新鮮雞呢 :P

    回覆刪除
  8. 好滑滑呀. 响冰格雪過的雞我都唔敢用嚟成隻蒸, 因為好多時雞肉熟但骨仍然好紅, 一斬開就流血水, 所以次次都係用嚟焗或者斬件煮. 見你隻雞又滑骨又唔紅, 下次學你咁蒸完再焗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣雞嬸嬸教的,幾好呀。我都好怕d骨唔熟,蒸到骨熟隻雞又會"鞋",我有時斬切雞會起骨,避左碎骨。

      刪除