網頁

2012年6月3日 星期日

台中花蓮自駕遊第一日 ~ 彩虹眷村, 東海大學, 逢甲夜市.


原本喺四月報咗個張家界團,
唉! 點知 last 一個星期確實唔成團, 團取消同退返錢,
要臨急臨忙搵另一個目的地,
啱啱港龍出優惠機票, 來回台中都係700元,
團友搵晒資料, 計劃行程, 租車, 租酒店,
五日四夜台中之旅可以出發 lu ~




見到藍天白雲好開心.



去台中都係個幾鐘頭機程, 上到飛機未坐穩就要開餐囉...
 


台中清泉崗機場好簡陋, 上落機都要行停機坪.
 


呢間台中商旅酒店值得一讚,
服務好, 每日都有生果報紙,
又有免費下午茶點, 最方便係有免費泊車和 wifi.




覺得酒店嘅 jazz night 都係星期五, 次次都無得欣賞.
 


芝麻曲奇好好食..





可以坐喺餐廳等check in, 食茶點,
酒店辦好晒手續, 職員會拎房匙嚟比我地.



咁嘅房己經覺得好大間啦,
點知去完花蓮返嚟再住有個驚喜呢...





第一個景點,
好七彩繽紛嘅彩虹眷村....
 





佢係楚留香




佢係劉德華!?
 






 






 



聽講呢個彩虹眷村嘅繪畫是由一位八十多歲的老伯伯畫的.





欣賞完彩虹眷村嘅繪畫,
行出路口經過的天師府.





等的士去東海大學.




去東海大學參觀由貝聿銘設計的教堂.












可惜關了門, 無得入去.









後來先明白點解祝福便條大部份寫嘅都是和交通意外有關.








下午景點睇完啦, 跟住去食晚飯..



喺台中市行過幾日之後, 真係唔鍾意喺台中市行街街呢,
都無行人路嘅, 騎樓底嘅業權唔知係咪屬於住地下單位,
好多都係擺放雜物啦, 泊車啦, 種咗花啦, 有d仲會封咗一道牆,
行街要行出馬路邊, 真係唔'like'呀.








第一餐食客家菜, 同我地廣東客家菜又唔相似呢~




在飯店門口的泵, 唔知係咪真係可以泵到地底嘅水呢?




美濃客家菜




一品封菜 ~ 嗰兩舊肥腩肉好快無咗lu.




香酥過貓 ~ 凍食的, 好脆綠, 食完都唔知係咩菜.
後知叫龍鬚菜.




黃金玉米雞 ~ 話係五穀雜糧同埋玉米專人放山飼養, 不過好'un'.




任吃的蕃薯飯, 台灣的米飯都唔錯喎, 我又買咗一包啦.




飯後送的甜品 ~ 涼粉冰, 好耐無食啦.




食完飯去攞我地嘅戰車.




泊好部戰車喺酒店停車場再去行夜市.




















呢位大叔好好人呀, 見我地影相, 就特登打開個爐蓋.








個胡椒餅表層一d都唔油膩.




無呃你, 真係好好食, 千層酥皮唔油, 好多肉汁.












呢個夜市比起上次行台北嘅夜市無咁油煙架!




夜市隔鄰的大學.
行完夜市返酒店休息啦,
第二朝要一早起身出發去花蓮,
好開心食咗個好好味嘅胡椒餅,
諗住會行多一次逢甲夜市, 食多一次胡椒餅,
點知都係無緣...

6 則留言:

  1. Halo~~見到你個BLOG 真係太好la~~我同屋企人黎緊都會去花蓮, 都打算自駕遊, 請問由台中去花蓮要幾耐, 我就咁check google map 好似要成5個幾鐘, 怕揸車果個頂唔順呢......
    (諗緊好唔好一間加插一日清境)

    另外你花蓮玩左幾多日ar?? 好期待你其餘幾日gei post 呢~~~~~
    thanks!!
    [版主回覆06/04/2012 11:52:14]謝謝你到訪呢!
    台中去花蓮大概5個幾至6個鐘. 我地由台中酒店去太魯閣的酒店大概5個鐘.
    如果得一個人揸車會辛苦架, 因為過咗清境, 由合歡山道至太魯閣都係山路, 路窄彎多, 都幾難行, 所以留一日清境係個好選擇呢.
    如果大雨可能封路, 出發前可以問問酒店交通情況.
    租車可以租架大cc或4驅車會好行d, 舒服d.(車手意見)
    我地係花蓮兩日一夜.

    回覆刪除
  2. 我很久沒有去台中了,清境及太魯閣都沒去過,等你現場報導
    [版主回覆06/06/2012 18:53:54]清境都係經過咋, 全部都係郊區, 都唔係好識分呢.

    回覆刪除
  3. 眷村是否軍人家屬住的?
    [版主回覆06/07/2012 22:38:46]聽講以前係軍人家屬住, 不過有好多已經移居其他地方.

    回覆刪除
  4. 我記得當年台灣行人路的業權是屬於地下商鋪的,所以可見到同一條街行人路都高矮不一,各自為政的!
    [版主回覆06/07/2012 22:37:12]原來如此, 行馬路邊真係唔安全呢.

    回覆刪除
  5. 自駕由..正
    涼粉冰..啱我
    [版主回覆06/07/2012 22:36:34]自駕遊唔係我揸車, 好嘆.

    回覆刪除
  6. 有伴去旅行真開心......, 有無去過雲南香格里拉, 聽講風景好靚嫁!!!
    [版主回覆06/10/2012 00:58:17]呢兩個地方更加唔敢去呀!
    [yochan回覆06/09/2012 10:49:25]咁尼泊爾同埋西藏都唔去得, 真可惜!
    [版主回覆06/08/2012 23:42:43]我地有一個旅行團隊, 所以好開心呀.
    未去過雲南香格里拉, 都想去但係又擔心氣候, 香格里拉都算高地, 我怕應付唔到呢.

    回覆刪除